جدیدترین مدل ماشین لباسشویی کنوود

جدیدترین مدل ماشین لباسشویی کنوود

جدیدترین مدل ماشین لباسشویی کنوود که در ظرفیت های ۸ و ۹ کیلویی بل گارانتی رسمی در بازار ایران وجود دارد به شرح زیر می باشد. مشخصات و قیمت تک فروشی آن به شرح زیر است.

ماشین لباسشویی دارای تنوع خیلی زیادی می باشد که در هر جای دنیا یک مدل بیشترین فروش را دارد. مثلا در شرق آسیا بیشتر لباسشویی درب از بالا مصرف دارد اما در ایران بیشتر لباسشویی درب از جلو فروش دارد. البته همه مدلها در دنیا فروش دارد که منظور ما زیاد و کم بودن فروش در اقصی نقاط دنیا می باشد.صنف لوازم خانگی مانند خودرو نیست و مارکهای خیلی زیادی در دنیا، خصوصا در ایران فعال هستند. ایران که از لحاظ مارک و برند تقلبی در دنیا حرف اول را می زند. هر شخصی یک مارکی را ثبت کرده و محصولات لوازم خانگی را با برند خود از چین وارد کرده و بدون هیچ پشتوانه ای به فروش می رسانند.

ما در این مقاله به دنبال معرفی مارک کنوود انگلستان هستیم. کنوود یکی از شرکتهای بزرگ در دنیا است که در چند سال اخیر با چند برند برتر ترکیب شده است. مارکهای دلونگی ایتالیا، براون و کنوود همگی زیر مجموعه همدیگر هستند. کنوود برای انگلیس و دلونگی برای ایتالیا و براون برای آلمان می باشد. کنوود در زمینه تولیدات لوازم خانگی کوچک و بزرگ جزو ۴ برند برتر دنیا می باشد و محصولا فوق العاده با کیفیت را تولید می کند. شرکت کنوود بیش از ۷۵ سال سابقه حضور در دنیای لوازم خانگی و صوتی را ماشین دارد و همواره جزو برترین ها بوده است.

جدیدترین مدل ماشین لباسشویی کنوود

ما در این مقاله ابتدا راجع بع جدیدترین لباسشویی کنوود حرف می زنیم و بعد می رویم سراغ مشخصات و قیمت خرید و فروش آن. همانطور که در بالا هم گفتیم محصولات لوازم خانگی کنوود تحت لیسانس دلونگی ایتالیا تولید می شود و تحت نظر شرکت پاک سرویس گارانتی و پشتیبانی می گردد. شرکت کنوود محصولاتی نظیر ماشین ظرفشویی کنوود و انواع لباسشویی و جاروبرقی و ساید بای ساید را وارد ایران کرده است و همگی دارای گارانتی اصالت کالا و گارانتی محصول را دارد.

لباسشویی کنوود در ۳ رده ۸ و ۹ و ۱۱ کیلویی تولید می شود. لباسشویی ۸ و ۹ کیلویی در دو کد تولید می گردد و لباسشویی ۱۱ کیلویی در یک کد تولید می گردد. مدل های آنها عبارتند از:

  • لباسشویی ۸ کیلویی مدل ۸۲۶۰
  • لباسشویی ۸ کیلویی مدل ۶۸۴۰
  • لباسشویی ۹ کیلویی مدل ۹۲۶۰
  • لباسشویی ۹ کیلویی مدل ۶۹۴۰
  • لباسشویی ۹ کیلویی مدل ۶۹۴۱(بخارشوردار)
  • لباسشویی ۱۱ کیلویی مدل ۱۱۶۰۰

جدیدترین لباسشویی که توسط کنوود وارد ایران شده است این ۵ مدل می باشد که از لحاظ تاریخ تولید لباسشویی ۶۹۴۰ و ۶۸۴۰ به نسبت مدلهای ۸۲۶۰ و ۹۲۶۰ جدیدتر می باشد. لازم به ذکر است که گارانتی محصولات از سال تولید محاسبه می گردد نه از تاریخ نصب به همین جهت حتما پیشنهاد می گردد تا از نمایندگی فروش کنوود محصولات خود را تهیه بفرمایید.

لباسشویی جدید کنوود

مشخصات لباسشویی ۸ و ۹ کیلویی کنوود

لباسشویی های ۸ و ۹ کیلویی کنوود از لحاظ کارایی و ظاهر با هم مشابه هستند و فقط دیگ آنها با هم فرق دارند. لباسشویی کنوود دارای ۲۱ برنامه شستشو هستند که به نسبت سایر لباسشویی های ایرانی یک برنامه بیشتر دارند. لباسشویی کنوود یک برنامه شستشوی با دمای ۲۰ درجه دارد که برای البسه های خیلی حساس می باشد. سایر برنامه مانند سایر لباسشویی ها می باشد.

دور موتور آن ۱۴۰۰ دور در دقیقه می باشد و تا ۹۵ درصد آبگیری می کند. سیستم ضد چروک دارد که نمی گذارد لباس چروک شده و به الیاف آسیب برسد. لباسشویی این قابلیت را دارد که حین کار می توانیم هم لباس اضافه و هم کم کنیم. درب آن تمام مشکی و از نوع فضایی می باشد. نمایشگر آن در سمت راست قرار دارد و از نوع لمسی می باشد. دور درب مدل ۶۹۴۰ هم از جنس استیل می باشد. ارتفاع آنها ۸۵ از زمین و عرض آنها نیز ۶۰ می باشد. عمق ۸ و ۹ کیلویی با هم فرق دارند. عمق لباسشویی ۸ کیلویی، ۵۵ و عمق ۹ کیلویی ۶۰ می باشد که این تفاوت به دلیل بزرگتر شدن دیگ می باشد.

لباسشویی خارجی در ایران

موتور لباسشویی کنوود

شرکت کنوود برای لباسشویی های خود از موتور اینورتر گیربکسی نوع BLDC استفاده کرده است. این موتورهای هم کاملا بی صدا بوده و مصرف انرژی آنها تا ۶۵% کاهش پیدا کرده است. موتورهای BLDC از جدیدترین فناوری روز بهره می برد و به دلیل کیفیت فوق العاده ای که دارد تا ۱۲ سال گارانتی تعویض شده است. منظور از گارانتی تعویض یعنی اگر مشکلی برای موتور پیش بیاید بی قید و شرط تعویض می گردد.

برنامه شستشوی تاخیری

یکی از برنامه هایی که خیلی برای، خصوصا کارمندان مفید است چون با این برنامه می توانید به لباسشویی ساعت شستشو بدهید. به عنوان مثال برای ساعت ۴ صبح یا ۱۱ شب و هر ساعتی تنظیم می کنید تا سر وقت لباسشویی شروع به کار کند. به این برنامه برنامه DELAY می گویند که یک ساعت به یک ساعت تنظیم می شود. اطلاعات کامل نحوه کارکرد را کارشناس نصب لباسشویی یه خریدار خواهد داد.

بهترین برنامه شستشوی لباسشویی جدید کنوود

لباسشویی دارای برنامه هست و برای این که بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد باید حتما از برنامه مخصوص استفاده شود. مثلا برای لباس مشکی نمی توان از هر برنامه ای استفاده کرد چون بعد از اتمام کار شاید روی لباس شما لکه ببینید یا برای شستن البسه خیلی کثیف نباید از شستشوی ۱۵ دقیقه ای استفاده کرد چون تمیز نمی شورد.

اگر زیاد حوصله استفاده از برنامه های مختلف را ندارید می توانید از برنامه MIX استفاده کنید که تا بتوانید هر لباسی را تمیز بشورید. در برنامه MIX مدت زمان شستشو و دمای آب براساس میانگین تعریف شده است و مناسب هر نوع لباسی می باشد. البته توصیه می شود برای البسه رنگی و ورزشی حتما از برنامه خاص خودش استفاده کنید. برنامه MIX را جدیدترین مدل ماشین لباسشویی کنوود دارد و می توانید از این برنامه عالی نهایت استفاده را ببرید.

یکی از برنامه های لباسشویی ۶۹۴۱ کنوود که جدید وارد بازار شده است برنامه بخارشور می باشد. با برنامه های بخارشور می توانید مایع شستشو را به عمیق ترین الیاف لباس وارد نمایید و لباس خود را تا ۱۰۰% تمیز کنید. با برنامه بخار شور لباس شما هم دیتر کثیف می شود چون کثیفی اول وارد الیاف درونی می شود و بعد نمایان می گردد.

بهترین لباسشویی خارجی در ایران
بهترین لباسشویی خارجی در ایران سال ۱۴۰۲

مدت زمان گارانتی لباسشویی کنوود

محصولات لوازم خانگی کنوود بسته به اینکه لوازم ریز باشد یا بزرگ دارای گارانتی های مختلفی می باشند. محصولات کوچک مثل آبمیوه گیری و محصولات بزرگ مانند لباسشویی. محصولات بزرگ کنوود هم دو نوع گارانتی دارند. لباسشویی و ساید بای ساید کنوود دارای ۲ سال گارانتی و ۱۲ سال وارانتی موتور دارنند و ماشین ظرفشویی و جاروبرقی کنوود نیز دارای ۱۸ ماه گارانتی می باشند.

قیمت ماشین لباسشویی کنوود با گارانتی پاک سرویس

برای راه اندازی ماشین لباسشویی و هر نوع لوازم خانگی کنوود باید با شرکت پاک سرویس و یا شماره ۱۶۰۸ تماس بگیرید. هزینه نصب رایگان می باشد اما یک هزینه بابت هزینه ایاب ذهاب گرفته می شود. قیمت مصرف کننده با قیمت حمل و بالابری اضافه می گردد و قیمت اصلی محاسبه می شود. البته گاهی اوقات هزینه حمل تا درب منزل درون شهری را شرکت متقبل می شود اما برای اطلاع از آن باید با نمایندگی ها ارتباط بگیرید.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس کنوود ایران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo