بایگانی دسته‌ی: لباسشویی کنوود جدید

لباسشویی کنوود جدید با اضافه کردن بخارشور و چند برنامه کاربردی توانسته یک قدم، خود را از همه لباسشویی های با گارانتی و اصیل خارجی را جلوتر بکشاند. مشخصات، کد محصول و قیمت به شرح زیر است.

شرکت کنوود انگلستان که در حال حاضر توسط شرکت دلونگی ایتالیا خریداری شده است توانسته با عرضه لباسشویی های اتوماتیک درب از جلوی جدید خود را از دیگر رقبای خارجی درون ایران جدا نماید. شاید ما مارکهایی داشته باشیم که در جهان خیلی کیفیت بالایی دارنند و از لحاظ شناخته شدن بهتر از کنوود باشند اما با توجه به شرایط واردات ایران فعلا کنوود حرف اول را در لباسشویی و ظرفشویی خارجی می زند.

لوازم خانگی کنوود که توسط شرکت بزرگ پاکشوما پشتیبانی می شود توانسته بهترین لباسشویی را وارد بازار نماید. این لباسشویی دارای برنامه های جدیدی از جمله بخارشور هم به برنامه خود اضافه کرده است. کلیه مشخصات و قیمت آنمها به شرح زیر می باشد.

جدیدترین مدل ماشین لباسشویی کنوود

جدیدترین مدل ماشین لباسشویی کنوود

جدیدترین مدل ماشین لباسشویی کنوود که در ظرفیت های ۸ و ۹ کیلویی بل گارانتی رسمی در بازار ایران وجود دارد به شرح زیر می باشد. مشخصات و قیمت تک فروشی آن به شرح زیر است. ماشین لباسشویی دارای تنوع خیلی زیادی می باشد که در هر جای دنیا یک مدل بیشترین فروش را دارد. […]

enemad-logo