قیمت ماشین ظرفشویی کنوود ۱۴ نفره

قیمت ماشین ظرفشویی کنوود 14 نفره

یه روز ترین قیمت ماشین ظرفشویی کنوود ۱۴ نفره با ۳ سبد، چه جدید و چه قدیمی بر اساس لیست قیمت شرکت کنوود به همراه کلیه مشخصات و  قیمت عمده فروشی و تک فروشی ظرفشویی کنوود به شرح زیر است.

ظرفشویی از دستگاه های کلاسیک و شیک می باشد که کمتر در سبد کالایی خانوار قرار دارد اما امروزه با موقعیت شغلی و اقتصادی که در قرن ۲۱ به وجود آمده جزو کالاهای ضروری قرار گرفته است. از بین همه برندهایی که در دنیا وجود دارد ما سراغ ظرفشویی کنوود رفته ایم. دلیل این امر کیفیت فوق العاده این مارک و در دسترس بوده همه قطعات آن در کشور ایران.

انواع ماشین ظرفشویی خانگی

ماشین ظرفشویی هم به صورت رومیزی و هم میله تولید می شود. ظرفشویی رومیزی هم از برندهای زیادی ساخته شده است اما مهمترین مارکی که در بازار ایران وجود دارد و از کیفیت درجه A برخوردار است ظرفشویی رومیزی الگانس می باشد. این محصول تحت لیسانس الگانس ایتالیا در ایران مونتاژ شده و دارای گارانتی معتبر ۲ ساله و خدمات ۱۰ ساله می باشد. لازم به ذکر است که ظرفشویی های رومیزی زیادی در بازار ایران و جهان وجود دارد اما ما فقط در مورد ظرفشویی هایی حرف می زنیم که دارای شرکت و گارانتی در ایران هستند.

قیمت ظرفشویی

ظرفشویی ایستاده هم یکی دیگر از ظرفشویی ها است که در بازار ایران نمونه های زیادی وجود دارد. شرکتهای ایرانی زیادی هستند که تولید کننده ظرفشویی ایستاده هستند. در زمینه ظرفشویی خارجی هم باید به ماشین ظرفشویی کنوود اشاره کنیم. ماشین ظرفشویی کنوود که توسط پاکشوما پشتیبانی فروش و خدمات می شود دارای ۳ مدل هست با قیمت های مختلف. هر کدام دارای ظاهری متفاوت می باشند اما از لحاظ کارایی با هم تفاوتی ندارند.ظرفشویی کنوود دارای ظرفیت ۱۴ نفره می باشد اما قیمت ماشین ظرفشویی کنوود ۱۴ نفره براساس مدل با هم تفاوت دارند.

قیمت ظرفشویی کنوود

قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی

ظرفشویی های ایستاده ایرانی شامل چند مارک معتبر است. با توجه به این که قیمت و شرایط شرکتها با هم متفاوت است اصلا نمی توان راجع به قیمت قطعی حرف زد. برای این منظور باید با نمایندگی های فروش هر برندی به طور جداگانه تماس گرفت. به عنوان مثال قیمت ظرفشویی پاکشوما که معروف ترین و بهترین ظرفشویی ایرانی هست را نمی توان با قیمت ظرفشویی اسنوا مقایسه کرد چون شرایط پرداخت و نوع محصولات با هم فرق دارند.

قیمت ماشین ظرفشویی کنوود ۱۴ نفره

طی چند سال اخیر، شرکت کنوود در ایران فعالیت چند برابری داشته است و در حال تکمیل کردن نمونه های مختلف لوازم خانگی کنوود است. به عنوان نمونه لباسشویی کنوود طی یک سال اخیر دو نمونه به محصولات اضافه کرده است. این روند کاری در مورد ساید بای ساید کنوود و ظرفشویی و جاروبرقی کنوود هم صادق است.

شرکت کنوود دارای ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره با ۸ برنامه می باشد که هر ۳ مدلی که تا به امروز وارد بازار کرده است دارای ۳ سبد می باشد و در دو رنگ سفید و نقره ای تولید شده است. ظرفشویی کنوود مدل ۴۳۰ و مدل ۳۴۰ دارای پنل دیجیتالی دکمه ای بوده و ماشین ظرفشویی جدید کنوود دارای پنل تمام لمسی می باشد.

ماشین ظرفشویی کنوود خوبه؟

برای خرید هر کالایی یا باید آن مارک را شناخت و خرید کرد و یا باید تحقیق کرد. کنوود برندی هست که فکر نکنم کسی آن را نشناسد اما بالاخره پیدا می شود که کسانی می خواهند بدانند که آیا ماشین ظرفشویی کنوود خوب هست یا نه. یکی از مواردی که در رهن ایرانی ها نقش بسته این است که اجناس قدیمی بهتر از محصولات جدید هست. این تفکر تا حدودی درست است. در گذشته حجم تولید اینقدر زیاد نبود و تولید کنندگان کمتری در زمینه تولید لوازم خانگی بودند.

در قدیم اجناس از لحاظ بدنه و موتور محکم تر و با کیفیت تر بودن و به همین جهت یک ظرفشویی یا لباسشویی بالای ۲۰ سال کار می کرد اما امروزه این سیاست جوابگو نیست و شرکتها ورشکست می شوند. امروزه همه شرکتهای تولیدکننده لوازم خارجی تا ۱۰ سال کالای خود را تضمین می کنند اما بعد از ۱۰ سال باید تعویض شود و قطعات آن پیدا نمی شود. این سیاست تولید در همه شرکتها صادق است و فقط برای کنوود نیست. کنوود یک مارک ۸۰ ساله در دنیا هست و یکی از بهترین ظرفشویی های دنیا را تولید می کند.

ظرفشویی کنوود

وقتی ما سراغ یک کالا با برند معتبر می رویم نباید به کیفیت آن شک کنیم چون ما مارک خریده ایم و این طوری نیست که مثلا ظرفشویی کنوود خوب و لباسشویی خوب نیست. با این توضیحات اگر می خواهید ظرفشویی کنوود را خریداری کنید با خیالی آسوده خرید کنید البته به شرطی که کنوود اصل باشد نه کنوود کپی و تقلبی. اگر می خواهید دچار اشتباه نشده و ظرفشویی اصلی کنوود را خریداری کنید حتما با نمایندگی های فروش کنوود که در ایران حضور دارند وارد معامله شوید. قیمت ماشین ظرفشویی کنوود ۱۴ نفره اصلی هم همیشه از ظرفشویی های کپی ارزانتر می باشد.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس کنوود ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo