۲ نوع فروش ماشین لباسشویی کنوود از شرکت بدون واسطه

فروش ماشین لباسشویی کنوود

فروش ماشین لباسشویی کنوود به صورت مستقیم از شرکت و بدون واسطه آغاز شد. شرایط فروش و قیمت انواع لباسیشویی کنوود به صورت نقدی و اقساطی شرح داده شده است.

شرکت کنوود از برندهای خارجی معتبر در داخل ایران است. کنوود تنها مارکی هست که در ایران به صورت قانونی حضور دارد وهمه قطعات آن در دسنرس است. این موضوع که شما یک محصولی داشته باشید که خیالتان از همه لحاظ راحت باشد خیلی مهم هست. نمی شود یک محصول گرانی مثل کنوود را خرید اما نگران این باشی که اگه خراب شد چکار کنم و قطعات آن پیدا نشود. شرکت کنوود همه از آن دسته مارکهایی هست که لوازم خانگی آن به همراه قطعات آن پیدا می شود و شرکت بسیار معتبری آن را گارانتی کرده است.

فروش محصولات کنوود

کنوود دارای ۲ دسته لوازم است و فروش آنها نیز با هم خیلی فرق دارد. دسته اول لوازم خانگی بزرگ و دسته دوم لوازم خانگی کوچک است. لوازم خانگی بزرگ مانند لباسشویی و ظرفشویی و یخچال فریزر کنوود می باشد و دسته دوم که لوازم آشپزخانه هست مانند ماشین آشپزخانه کنوود و مخلوط کن و …. می باشد. فروش محصولات کنوود به دلیل نوع محصولاتی که دارد با هم فرق دارد. به عنوان مثال لباسشویی کنوود را می توان اقساطی خرید اما لوازم آشپزخانه چون در ایران کمتر با گارانتی رسمی پیدا می شود خیلی کم می شود که اقساطی خریداری کرد.

لوازم خانگی کنوود

در این مقاله ما در مورد لوازم خانگی بزرگ کنوود صحبت می کنیم. لوازم کوچک کنوود آنقدر زیاد است که اگر بخواهیم تک تک راجع به آنها حرف بزنیم باید چند دو صفحه مقاله و فیلم تهیه شود اما لوازم بزرگ کنوود حداقل در ایران دارای تنوع زیادی ندارد. اقتصاد و سیاست های ایران طوری است که اجازه ورود لوازم خارجی را به طور رسمی نمی دهد اما محصولات کنوود مانند لباسشویی کنوود چون در ایران مونتاز می شود و قطعات آن وارد می شود می توان این مارک جهانی را در ایران پیدا کرد. در حال حاضر لباسشویی و ظرفشویی و جاروبرقی و ساید بای ساید کنوود در بازار ایران و با انواع مختلف وجود دارد.

  • لباسشویی ۹ کیلویی و ۸ کیلویی کنوود
  • ساید بای ساید ۳۴۳ فوت کنوود
  • جاروبرقی مخزن دار کنوود

از بین این محصولات می توان فروش ماشین لباسشویی کنوود و ظرفشویی را بیشتر از سایر محصولات کنوود نام برد. دلیل آن متفاوت بودن آنها با نمونه های ایرانی می باشد و همین باعث فروش بیشتر شده است.

لباسشویی کنوود

فروش ماشین لباسشویی کنوود بدون واسطه

یکی از مشکلاتی که راجع به محصولات خارجی، خصوصا کنوود وجود دارد مشکل تقلب است. آنقدر این اینگونه محصولات تقلب ایجاد می شود که حتی گاهی ما هم نمی توانیم تشخیص دهید. یکی از راههایی که خودمان را از این اشتباهات خلاص کنیم این است که بدون واسطه و از شرکت مادر در ایران خریداری کنیم. خیلی ها خرید بی واسطه را این می دانند که بروند کارخانه و از آنجا خرید کنند. برای این که خریداران راحت باشند شرکت کنوود، نمایندگی فروش کنوود را در سراسر ایران قرار داده نا همه به راحتی و بدون ریسک خرید خود را انجام دهند.

بهترین راه و کار این است که از فروشگاه های کنوود خرید کنید. اگر پول خود را به سختی در می آورید و برایتان مهم است پس سراغ بازارهای خطرناک نروید. این کار گاهی اوقات لطمات زیادی به شما خواهد زد. کالایی که از کارخانه و توسط نمایندگی عرضه می شود جای هیچ شک و شبهه ندارد و اگر هم مشکلی پیش آید حتما قابل پیگیری می باشد.

خرید لباسشویی کنوود
خرید لباسشویی کنوود به طور مستقیم از شرکت

ماشین لباسشویی کنوود

لباسشویی کنوود دارای تنوع زیادی در بازار جهانی دارد اما در ایران ۳ نوع آن با گارانتی پاک سرویس به فروش می رسد. دو نومنه آن دارای پنل دکمه ای و یک نمونه هم لمسی می باشد اما هر ۳ نوع از موتور ۱۴۰۰ دور اینورتر بهره می برند. لباسشویی کنوود در ظرفیت های ۸ و ۹ کیلویی تولید می شود. یکی از مدلهایی که خیلی مورد توجه ایرانی ها شده است یکی ماشین ظرفشویی کنوود ۳۱۴۱ و دیگری لباسشویی کنوود مدل ۶۹۴۱ می باشد. معمولا همه لباسشویی ها و ظرفشویی ها دارای برنامه مشابه ای هستند اما برخی از آنها دارای ویژگی هایی هستند که تفاوت و میزان فروش را تغییر می دهد.

لباسشویی ۶۹۴۱ کنوود هم دارای پنل لمسی بوده و هم دارای بخارشور می باشد. البته بخارشور هم خوب است و هم می تواند بد باشد. خوب است چون کیفیت شستشو را بالا می برد و بد است چون مصرف برق را افزایش می دهد. البته نباید از لباسشویی کنوود ۶۹۴۰ چشم پوشی کرد. یک لباسشویی بدون صدا و لرزش و با برنامه های متعدد و از همه مهمتر این که دارای خشک کن ۹۵% می باشد. یکی از برنامه هایی که هیچ کدام از لباسشویی ها ندارد برنامه شستشوی با ۲۰ درجه می باشد. با این برنامه هیچ زمانی نباید نگران چروک شدن و از بین رفتن بافت اصلی لباس بود.

لباسشویی خارجی در ایران

مشخصات لباسشویی کنوود

همانطور که گفته بودیم لباسشویی های کنوود دارای کیفیت ساخت بالایی دارند و برخی از مدلهای آن که در بالا هم اشاره شد دارای برنامه های خاصی هست. لباسشویی هایی که در دنیای امروز ساخته می شود همگی دارای برنامه های مشابه ای هستند و تفاوت در کیفیت ساخت و شاید یک برنامه باشد. لباسشویی کنوود دارای ۲۱ برنامه می باشد اما لباسشویی ۶۹۴۱ کنوود دارای برنامه بخارشور هم می باشد. لباسشویی ۶۹۴۰ به جای برنامه بخارشور دارای برنامه شستشو با دمای ۲۰ درجه می باشد.

لباسشویی های کنوود دو برنامه شستشوی سریع دارد که یکی ۱۵ دقیقه ای و دیگری ۴۵ دقیقه ای می باشد. برنامه شستشوی خودکار دیگ برای این که کف درون دیگ الماسه آن نماند یکی دیگر از برنامه های لباسشویی می باشد. لباسشویی کنوود از نوع هوشمند هستند و وزن لباس و میزان کثیفی البسه را تشخیص می دهند و زمانی که روی برنامه شستشوی اتوماتیک و یا برنامه mix می گذارید تشخیص داده و دما و نوع شستشو را به طور هوشمند تنظیم می کنند.

فروش لباسشویی کنوود

فروش لباسشویی کنوود به صورت نقد و اقساط

کنوود نیز مانند هر برند دیگری دارای دو نوع فروش هست. برای فروش نقدی لباسشویی تخفیفاتی وجود دارد که میزان تخفیفات براساس زمان و مکان تعیین می شود. شرایط اقساط هم همینطور می باشد. برای خرید قسطی لباسشویی پاکشوما باید مدت زمان اقساط و میزان پیش پرداخت مشخص گردد. برخی نمایندگی ها مبلغی به میلغ اصلی به عنوان سود اضافه نمی کنند اما میزان پیش پرداخت آنها بیشتر و مدت زمان فروش اقساطی کمتر است که فکر کنم این بهترین فروش ماشین لباسشویی کنوود است چون لزومی ندارد که بابت خرید لباسشویی مبلغ بیشتری پرداخت کنید.

نحوه تحویل کالا هم زمان خرید مشخص می شود. اگر از نمایندگی خرید می کنید معمولا خیلی سریع به شما تحویل می دهند اما باز زمان را مشخص کنید تا دچار دردسر و ناراحتی نشوید. خیلی از فروشگاه ها هستند که فروش را انجام می دهند و تازه می خواهند از نمایندگی ها لباسشویی را تهیه کنند. گاهی می شود که نمایند و کارخانه آن مدل را ندارنند و هم خود و هم مشتری را به دردسر می اندازند پس حتما از موجود بودن لباسشویی مطمئن شوید.

گارانتی لباسشویی کنوود

لباسشویی کنوود دارای ۲۴ ماه گارانتی می باشد و موتور آن ۱۴۴ ماه. برای راه اندازی گارانتی باید با شماره ۱۶۰۸ تماس بگیرید. برای تماس با شماره ۱۶۰۸ نیازی نیست که کد بین شهری بگیرید حتی اگر می خواهید با مبایل ارتباط بگیرید.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس کنوود ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo