خرید لباسشویی کنوود به طور مستقیم از شرکت

خرید لباسشویی کنوود

خرید لباسشویی کنوود به طور مستقیم از شرکت امکان پذیر شد. برای خرید می توانید با شماره های زیر در تهران و شهرستانها تماس بگیرید و با کمترین قیمت لباسشویی اصلی را تهیه نمایید.

کنوود یکی از مارکهایی هست که همیشه از کیفیت بالایی برخوردار بوده. کسی نیست که محصولات لوازم خانگی و یا ضبط صوت ماشین و یا باندهای کنوود برای ماشین را تایید نکند. یکی از بهترین محصولاتی که کنوود در عرصه لوازم خانگی دارد، ماشین لباسشویی می باشد. لباسشویی دارای فناوری پیچیده ای هست و هر مارکی نمی تواند طوری آن را تولید کند که هر نوع لباس با هر نوع کثیفی را شستشو دهد.

بازار همیشه وجود داشته و هنوز هم هست. خیلی از خریداران دوست دارند به بازار رفته و خرید خود را انجام دهند و برخی دیگر دوست دارند به صورت اینترنتی خرید کنند. خرید اینترنتی همیشه بهتر از خرید از بازار هست. زمانی که به بازار می روید وارد هر مغازه ای که شوید، مارک خود را معرفی می کند مگر این که مارک خود را از قبل تعیین کرده باشید. البته این مشکل در مورد خرید اینترنتی هم صادق است. نمی شود بدون اطلاعات اولیه وارد خرید شد چون حتما بدترین خرید را انجام خواهید داد. ما بهترین روش خرید لباسشویی را به شما خواهیم گفت.

خرید لباسشویی کنوود

 کنوود مارک قدیمی می باشد و برای کسانی که کنوود را می شناسند محرز می باشد که کیفیت بسیار عالی دارد. لباسشویی های کنوود در ۸ و ۹ و ۱۱ کیلویی وارد ایران شده است. البته شرکت کنوود تنوع زیادی در زمینه لباسشویی، یخچال ساید بای ساید و ظرفشویی کنوود دارد. به دلیل این که مارک کنوود مخصوصا لوازم خانگی بزرگ آن چند سالی است که به صورت قانونی وارد شده است به همین جهت فعلا مدلهای زیادی در دسترس نیست اما مدلهایی که آمده جزو بهترین مدلهای کنوود می باشد.

خیلی از مردم برای خرید کنوود دوست دارند که مستقیما از نمایندگی فروش کنوود بخرند اما چون در این بازار بی در و پیکر هر کسی خود را نماینده معرفی می کنند، اغلب سر خریداران کلاه می رود. برای این که مستقیم از کنوود خریداری کنید که هم تاریخ تولید جدیدی باشد و چه از لحاظ اصالت کالا و قیمت خیالتان آسوده باشد به ۲ روش می توانید اقدام کنید.

  1. آدرس نمایندگی های فروش کنوود در سراسر ایران مراجعه کنید
  2. صورت اینترنتی از سایت کنوود ثبت سفارش نمایید.

البته روش سومی هم می توانیم معرفی کنیم و آن این است که از طریق سایت به تلفن و آدرس نمایندگی ها دسترسی پیدا کنید و به صورت حضوری به فروشگاه های آنها مراجعه نمایید. این روش شاید یک کمی وقت گیر باشد اما با اطمینان خاطر به محصولات خود می رسید.

 

نصب و راه اندازی لباسشویی کنوود

یکی از کارهایی که باید بعد از خرید لباسشویی کنوود انجام داد این است که محصول را سالم تحویل بگیرید و بعد با شماره ۱۶۰۸ تماس بگیرید. البته می توانید شماره سریال لباسشویی را به ۱۶۰۸ هم پیامک کنید اما تماس تلفنی راه بهتری هست. برای تماس گرفتن باید ۱۶۰۸ را بدون کد شهری بگیرید.

پاک سرویس

تنوع لباسشویی کنوود

همانطور که در بالا هم گفتیم لباسشویی های کنوود تنوع زیادی در دنیا دارد اما در حال حاضر ۳ نوع آن در ایران به طور رسمی وارد شده است. کمترین ظرفیت لباسشویی کنوود به لباسشویی ۸ کیلویی و بیشترین به لباسشویی کنوود ۱۱ کیلویی تعلق دارد. مابین این دو هم می شود لباسشویی ۹ کیلویی. کد مدلهای آنها هم به شرح زیر است:

  • لباسشویی ۸ کیلویی مدل ۸۲۶۰
  • لباسشویی ۸ کیلویی مدل ۶۸۴۰
  • لباسشویی ۹ کیلویی مدل ۹۴۶۰
  • لباسشویی ۹ کیلویی مدل ۶۹۴۰
  • لباسشویی ۱۱ کیلویی مدل ۶۰۰sl

لباسشویی خارجی در ایران

مشخصات لباسشویی های کنوود

لباسشویی های کنوود دارای مشخصات یکسانی هستند و فقط در ظرفیت و تاریخ تولید با هم فرق دارند. البته لباسشویی ۱۱ کیلویی کنوود دارای ۱ ویژگی خاصی هست و آن این است که دارای ۶ کیلو خشک کن می باشد. منظور از خشک کن یعنی لباس کاملا و ۱۰۰% خشک می شود. لباسشویی های ۸ و ۹ کیلویی تا ۹۵% آبگیری می شود و کاملا خشک نمی شود.

مارککنوود
مدل۶۸۴۰/۶۹۴۰
دور خشک کن۱۴۰۰ دور
گارانتی۲۴ ماه
رتبه انرژی+++A
نوع موتوراینورتر BLDC
موتورتحت لیسانس انگلستان
نوع مخزندرب از جلو
رنگسفید و نقره ای
گنجایش۸KG و ۹
ارتفاع۸۵ سانتی متر
عرض۶۰ سانت
عمق۵۴ سانت
ظرفیت دیگ۹ و ۸ کیلوگرم
زاویه باز شدن دهانه درب۱۸۰ درجه
جهت باز شدن درببه چپ
نوع  دربفضایی
قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشودارد
بخار شورندارد
قفل کودکدارد
نمایشگردارد
چرخش اضافه برای شستشوی بهتردارد
آبکشی اضافه دارد 
برنامه های شستشو۲۰ برنامه
ورودی آب سرد و گرمدارد
تاخیر در شستشو Delay Timeدارد
شستشو با دمای ۲۰ درجهدارد
آبکشی اضافه EXTRA RINSEدارد
ضدچروکدارد
قابلیت تنظیم دمادارد
تنظیم سرعتدارد
قابلیت اضافه یا کم کردن لباس ADD GARMENTدارد
شستشوی اقتصادی- لباس نخی و کتان COTTON ECOدارد
شستشوی ملحفه و روتختی DUVETدارد
شستشوی ۱۵ دقیقه ای QUICK15دارد
برنامه شستشوی البسه ضخیم BULKYدارد
شستشوی البسه رنگی COLOR WEARدارد
شستشوی خودکار دیگ DRUM CLEANدارد
شستشوی البسه کودکان BAby careدارد
برنامه شستن لباس ورزشی sport wearدارد
آبکشی اضافهدارد
سنسور وزندارد

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس کنوود ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo