نمایندگی های فروش کنوود در تهران

نمایندگی های فروش کنوود در تهران

نمایندگی های فروش کنوود در تهران شامل نمایندگی فروش محصولات لوازم خانگی در غرب و شمال و شرق تهران به شرح زیر می باشد. برای خرید حضوری و اینترنتی از نمایندگی های معتبر به اطلاعات زیر مراجعه نمایید.

نمایندگی کلمه ای هست که این روزها هر جا که می روید از این کلمه برای اعتماد مشتری استفاده می کنند در حالیکه استفاده از کلمه نمایندگی بار حقوقی دارد و اگر نماینده یا عامل توزیع نباشد با مشکلاتی روبرو خواهید شد. کنوود یک مارک خارجی هست که قبلا شرکت خاصی این مارک را پشتیبانی نمی کرد و به همین جهت هر کسی که یک فروشگاه کوچک هم داشت خود را به عنوان نمایندگی معرفی می کرد. امروزه به دلیل این که شرکت کنوود هم متولی در ایران دارد و وارد کننده اصلی می باشد دیگر نمی توان به دروغ خود را به عنوان نمایندگی معرفی کرد.

نمایندگی کنوود تهران

محصولات کنوود شامل چه کالاهایی هست؟

شرکت کنوود یک هلدینگ بسیار بزرگ در جهان هست که چند دسته کالا را در بر می گیرد. کنوود در ایران مانند اروپا و آمریکا معروف نیست چون یک مارک انگلیسی بوده و همواره برای واردات آن مشکلاتی بوده است. هنوز هم این مشکلات در برخی محصولات مانند لوازم آشپزخانه کنوود وجود دارد و هیچ متولی خاصی برای آن وجود ندارد. مثلا قبلا غذاساز یا ماشین آشپزخانه کنوود و یا مخلوط کن و آبمیوه گیری که از لوازم کوچک به حساب می آید در ایران هیچ نمایندگی وجود ندارد و همگی به صورت قاچاق وارد می شود.

در حال حاضر که در سال ۱۴۰۲ قرار داریم محصولات لوازم خانگی کنوود به صورت قانونی وارد ایران می شود و این کار را شرکت بزرگ پاکشوما انجام می دهد. شرکت پاکشوما هم محصولات بزرگ کنوود را وارد می کند و هم برخی را در ایران تحت نظر کنوود انگلستان مونتاژ می نماید. از محصولات وارداتی کنوود می توان به ساید بای ساید کنوود یا لباسشویی ۱۱ کیلویی کنوود و یا مایکروفر کنوود اشاره کرد. البته برخی از لباسشویی های کنوود نیز به صورت کامل وارد می شود.

مهمترین محصولات لوازم خانگی که وارد ایران شده و دارای گارانتی و پشتیبانی بعد از فروش هست عبارتند از:

  • یخچال فریزر ساید بای ساید کنوود
  • لباسشویی اتوماتیک کنوود
  • ظرفشویی ایستاده کنوود
  • مایکروفر کنوود
  • جارو برقی بدون کیسه کنوود

نمایندگی های کنوود

نمایندگی های کنوود به دو دسته تقسیم می شوند. یک دسته کار فروش محصولات را دارنند و دسته دوم کار خدمات دهی شامل نصب و راه اندازی و تعمیرات می باشد. خیلی ها در فضای اینترنت عبارت نمایندگی کنوود می زنند و سریع تماس می گیرند در حالیکه با نمایندگی های فروش کنوود تماس گرفته اند. حتما در سرچ های خود باید متوجه باشید که این شماره مربوط به نمایندگی فروش هست یا نمایندگی خدمات پس از فروش.اگر دقت نشود هم خودتان را اذیت کرده اید و هم فروشگاهی که با آن تماس گرفته اید. ما شماره نمایندگی های فروش کنوود تهران را در جدول زیر قرار داده ایم. اگر نمایندگی های شهرهای دیگر هم بخواهید باید با شرکت ارتباط بگیرید که ما شماره آن را خواهیم گفت.

قیمت لباسشویی 9 کیلویی اینورتر

نمایندگی های فروش کنوود در تهران

نمایندگی های فروش کنوود به صورت برند شاپ و مولتی برند می باشد. هر دو جزو نمایندگی های فروش هستند و قیمت محصولات در این فروشگاه ها باید همگی یکسان بوده و براساس قیمتهای مصوب شرکت باشد. در حال حاضر برند شاپ کنوود در ایران کم هست اما نمایندگی هایی که به صورت مولتی برند هستند چند نفر هستند که در غرب و شمال و شرق مستقر شده اند. این فروشگاه ها دارای چند نمایندگی هستند که معمولا نمایندگی فروش پاکشوما را هم دارنند.

در این نمایندگی ها شما باید محصولات بزرگ را مشاهده کنید نه این که به عنوان نمایندگی فروش محصولات بزرگ کنوود خودشان را به عنوان نمایندگی فروش محصولات ریز هم معرفی کنند. زمانی که سبد کالایی کنوود در ایران کامل شد و محصولات کوچک هم وارد شد آن موقع می توانند خود را به عنوان نمایندگی کل کنوود معرفی کنند. در این فروشگاه ها شما باید ماشین لباسشویی کنوود یا ساید بای ساید و یا جارو برقی و ظرفشویی و مایکروفر را مشاهده کنید. تلفن نمایندگی های فروش تهران عبارتند از:

سید امیر رسولی

۰۲۱-۶۶۸۸۷۹۷۳

۰۹۲۱۴۰۱۹۲۷۱

سید حسن رسولی
۰۲۱-۶۶۳۵۵۹۷۵
موذن

۰۹۲۱۴۰۱۹۲۷۱

نمایندگی خدمات پس از فروش کنوود

نمایندگی خدمات پس از فروش شامل خدمات دهی و نصب و راه اندازی محصولات کنوود می باشد. حتما این مورد را متوجه باشید که گارانتی محصولات کنوود و همه محصولات لوازم خانگی ایرانی و خارجی بزرگ مانند ظرفشویی یا لباسشویی از تاریخ تولید محاسبه می شود. زمانی که کنوود را خریداری کردید باید با شماره ۱۶۰۸ تماس بگیرید تا کارشناس برای راه اندازی و فعال سازی با شما هماهنگ شوند. اگر شماره سریال خواسته شد هم روی کارت گارانتی نوشته شده و هم روی کارتن شماره سریال محصول به همراه شناسه کالا درج شده است.

لازم به ذکر است، هر جای ایران که هستید و با هر نوع تلفن که می خواهید تماس بگیرید به هیچ عنوان کد شهری تهران را نگیرید. مثلا اگر با مبایل می خواهید تلفن ۱۶۰۸ را بگیرید به اول آن ۰۲۱ را اضافه نکنید. اگر تلفن را گرفتید و به هر دلیل قطع شده چند دقیقه بعد دوباره تماس بگیرید.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس کنوود ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo