قیمت لباسشویی ۹ کیلویی اینورتر

قیمت لباسشویی 9 کیلویی اینورتر

قیمت لباسشویی ۹ کیلویی اینورتر خارجی و ایرانی بر حسب این که گارانتی و پشتیبانی دارد یا خیر طبق لیست قیمت زیر می باشد اما این که موتورهای اینورتر چه فرقی با هم دارند هم در قیمت تاثیرگذار می باشد.

قیمت مقوله مهمی در خرید و فروش هست اما هر ارزانی و هر گرانی خوب نیست و دلیل بر خوب یا بد بودن کالای مورد نظر نیست. این مورد در همه کالاها صدق می کند و تنها در مورد لوازم خانگی یا لباسشویی نیست. خرید و فروش در بازارهایی که در آن قانون وجود ندارد خیلی خطرناک هست مخصوصا در بازار ایران که هیچ قانون و پیگیری وجود ندارد و همین مورد باعث تقلب در بازار ایران شده است و خیلی ها اثیر بازی های فروشندگانی می شوند که وجدان کاری ندارند و فقط به فکر پول خود و فروش هستند. اگر وارد بازار لباسشویی یا ظرفشویی و یا خیلی از کالاهای لوازم خانگی شوید متوجه تفاوت های فاحش می شوید.

وقتی یک نماینده واقعیت را می گوید خریدار قبول نمی کند و می رود سراغ فروشنده ای که مثلا یک کالا را ۵ میلیون ارزانتر می دهد در حالی که یک لباسشویی وارداتی هم ۵ میلیون سود ندارد. این مورد را تنها جهت آگاهی نسبی گفته ایم و قضاوت با خریدار می باشد. حالا می رویم سراغ لباسشویی ۹ کیلویی اینورتر و قیمت آن.

لباسشویی ۹ کیلویی

منظور از لباسشویی ۹ کیلویی یعنی ظرفیت شستشوی لباسشویی ۹ کیلویی می باشد اما ۹ کیلو لباس خیس. حالا برای این که متوجه بشیم که چقدر لباس زمانی که خیس می شود به ۹ کیلو می رسد باید بگوییم که لباسشویی های جدید که دارای مارکهای معروفی هم هستند دارای سنسور وزن بوده و هوشمند عمل می کنند. زمانی که لباس را درون لباسشویی ریختید و آب درون آن رفت، اگر خیلی سنگین باشد آلارم می دهد و اگر بیش از اندازه سنگین باشد که کار نمی کند.

در گذشته این طور نبود و تا جایی که دیگ لباسشویی جا داشت لباس درون آن قرار می دادیم و لباسشویی شروع بکار می کرد. این قبیل لباسشویی ها، چه ایرانی و چه خارجی بعد از مدتی دچار صدا و لرزش می شوند و گاهی نیز موتور خراب می شدند تمام این مشکلات به خاطر وزن سنگین البسه ها بوده که ما به اشتباه تقصیر مارک لباسشویی می انداختیم.

لباسشویی اینورتر

لباسشویی اینورتر یعنی چی؟

این روزها فناوری ها به سمتی در حرکت هستند که تا می توانند مصرف انرژی را کاهش دهند. با افزایش تعداد کالاهای برقی، مصرف کم برق و آب در کالاها مخصوصا لباسشویی مهم می باشد. موتورهای اینورتر از این دسته هستند. موتورهای اینورتر هم مصرف برق را کاهش می دهند و هم لرزش ندارند و از آلودگی صوتی کاسته اند. جدیدترین موتورهای اینورتر که در لباسشویی ۹ کیلویی اینورتر بکار رفته است و دارای ۱۲ سال وارانتی هم می باشد موتورهای BLDC می باشد. جدیدترین نوع موتورهای اینورتر در لباسشویی ۹ کیلویی کنوود بکار رفته است که تولید جدید می باشد. لازم به ذکر است که این نوع موتورهای در لباسشویی پاکشوما هم بکار رفته است.

قیمت لباسشویی ۹ کیلویی اینورتر

همانطور که در بالا هم گفته شد قیمت در بازار خیلی با نوسانات زیادی وجود دارد که دلیل این نوسانات را تا حدودی شرح دادیم اما برای این که خیال شما از خرید لباسشویی راحت باشد حتما برای مارکی که می خواهید خرید کنید بروید سراغ نمایندگی فروش آن برند بروید. خرید از نمایندگی خیلی مزیتها دارد که شاید در ابتدا متوجه نباشیم اما در مشکلاتی که امکان دارد اتفاق بی افتد متوجه این مزیت می شویم. مثلا پاکشوما یک مارک ایرانی هست که دارای موتور های BLDC هست که برای خرید می توانید به نمایندگی فروش پاکشوما مراجعه کنید. این مورد برای همه مارک های ایرانی و خارجی صدق می کند.

لباسشویی 9 کیلویی

ما در این مقاله نمی توانیم قیمت همه مارکهایی که در جهان وجود دارنند و دارای موتور اینورتر هستند را بگوییم. ما تنها می توانیم راجع به قیمت بهترین لباسشویی های خارجی و ایرانی حرف بزنیم. حتما این مورد را متوجه باشید که در مورد لباسشویی های خارجی فقط در مورد محصولاتی قیمت می دهیم که دارای شناسنامه و گارانتی شرکتی معتبر هستند. خیلی از برندها در بازار هستند که خارجی بوده اما چون شرکتی نبوده و به صورت قاچاق وارد شده اند نمی توان قیمتی داد. مثلا لباسشویی سامسونگ یا بوش که در بازار هستند اما اصلا قیمتها با قیمت اصلی یکسان نیستند.

بهترین لباسشویی خارجی در ایران
بهترین لباسشویی خارجی در ایران سال ۱۴۰۲

به عنوان مثال لباسشویی بوش را مثال بزنیم. لباسشویی بوش در سایت اصلی بوش آلمان حدود ۱۰۰ میلیون تومان در آلمان می باشد، چطور می شود که لباسشویی اصلی در آلمان ۱۰۰ میلیون تومان هست اما در بازار ایران با ۴۰ میلیون تومان فروخته می شود. هر چقدر هم تعداد بالایی وارد شود این تفاوت قیمت امکان ندارد. همه قیمتهای بازار به روز نیستند، به همین جهت برای گرفتن قیمت حتما به نمایندگی های همان برند مراجعه نمایید.

چرا فقط پاکشوما یا کنوود و یا زیرووات

پاکشوما حدود ۴۰ سال هست که تولیدات انواع لباسشویی دارد و زمانی که شرکت ال جی در ایران بود تولید انواع لباسشویی خود را به پاکشوما سپرده بود به همین جهت دارای تجربیات زیادی در تولید لباسشویی دارد. در لباسشویی و ظرفشویی هم در ایران از لحاظ کیفیت رقیب ندارد. این ادعا را می توانید در نظر سنجیها هم مشاهده نمایید. پاکشوما که ایرانی هست و نمی شود در آن تقلب کرد مگر این که موتور آن تعویض شده باشد و یا برگشتی بوده و دوباره به چرخه فروش وارد شده باشد اما محصولات خارجی داستان فرق دارد.

زیرووات و کنوود دو مارک مهم اروپایی هستند که توسط شرکت پاکشوما پوشش داده می شوند و دارای گارانتی و پشتیبانی ۱۲ ساله هستند. این مهم هست که شما بتوانید بعد از ۱۰ سال اگر نیاز به یک قطعه داشته باشید با شرکت معتبر در ارتباط بوده و لباسشویی خود را تعمیر کنید. خیلی از شرکت های بازرگانی با نامهای مختلف خود را به عنوان شرکت گارانتی دهنده معرفی می کنند در حالی که ۱ ماه بعد تماس بگیرید با بهانه های مختلف از گارانتی دادن طفره می روند و به همین جهت است که قیمت لباسشویی خارجی با ایرانی تفاوت خیلی زیادی ندارد.

قیمت کدام مارک لباسشویی ارزانتر است؟

برای این که یک مقایسه ای داشته باشیم می گوییم که برای تعیین قیمت باید بین خارجی و ایرانی تفاوت قائل شد. در لیست بالا مشخص است که کدامیک ارزانتر است اما ما به طور کلی هم اعلام می کنیم. پاکشوما که مشخص است اما بین کنوود و زیرووات، حتما قیمت لباسشویی ۹ کیلویی اینورتر گرانتر از زیرووات است چون مارک کنوود وارداتی است اما برند زیرووات در ایران مونتاژ می شود و خیلی از هزینه های خارجی را ندارد اما از لحاظ موتور و برد تفاوتی با هم ندارند.

در برند زیرووات قطعاتی مانند بدنه یا درب و شیشه درب از اجناس ایرانی استفاده شده اما در برند کنوود این طور نیست و کاملا وارداتی می باشد. از نظر کیفیت کلی هم کنوود از زیرووات کمی بهتر می باشد اما از لحاظ خدمات با هم یکی هستند.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس کنوود ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo