ارزانترین لباسشویی اتوماتیک در بازار ایران

ارزانترین لباسشویی اتوماتیک در بازار

ارزانترین لباسشویی اتوماتیک در بازار ایران بسته به این که لباسشویی خارجی باشد یا ایرانی، اتوماتیک باشد یا نیمه اتوماتیک با هم فرق دارد که در مورد آنها کامل توضیح داده ایم.

بازار ایران بازار خیلی آشفته ای دارد مخصوصا طی چند سال اخیر که اصلا نمی توان روی هیچ مارکی حساب باز کرد مخصوصا این که این محصول خارجی بوده و درون ایران هم نمایندگی نداشته باشد. لباسشویی های خارجی که در ایران حضور دارند همه بدون گارانتی و پشتیبانی هستند و بعد از خرید، شما اصلا هیچ خدماتی دریافت نخواهید کرد پس بهترین کار چیست؟

انواع لباسشویی اتوماتیک در بازار ایران

لباسشویی به دو دسته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می شود. لباسشویی های نیمه اتوماتیک همان لباسشویی های دوقلو هستند که یک طرف شستشو و یک طرف خشک می کند. ظرفیت این دو لگن یکسان نیست. مثلا لباسشویی دوقلو پاکشوما که از بهترین لباسشویی های دوقلو محسوب می شود، یک طرف ظرفیت ۱۵ کیلو و ظرف دیگر ۵ کیلو لباس برای خشک کردن ظرفیت دارد.

لباسشویی تمام اتوماتیک مانند لباسشویی نیمه اتوماتیک نیست. زمانی که البسه را درون دیگ می اندازید از شستشو تا خشک کردن را کاملا اتوماتیک انجام می دهد. لباسشویی های اتوماتیک دارای برنامه های مختلفی هست که هر برنامه برای شستشوی یک نوع البسه است. لباسشویی های اتوماتیک هم ۲ نوع است:

  1. لباسشویی اتوماتیک درب از بالا
  2. لباسشویی اتوماتیک درب از جلو

لباسشویی درب از بالا دارای یک مخزن هست اما درب آن از بالا باز می شود و هیچ طریقی نمی توان آن را زیر کابینت قرار داد مگر اینکه بالای درب کاملا باز باشد. لباسشویی درب از جلو را می توان زیر کابینت قرار داد. لباسشویی های درب از جلو هم دور بیشتری برای خشک کردن دارند و هم برنامه های بیشتری دارنند. لباسشویی درب از جلو سنگین و لباسشویی درب از بالا سبک تر بوده و به راحتی می توان جابجا کرد.

لباسشویی کنوود

ارزانترین لباسشویی در بازار

افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی انجام دهند می توانند چند مدل لباسشویی هست که از آنها خرید کنند. همانطور که در بالا هم گفته شد لباسشویی دو نوع دارد. اگر می خواهید در لباسشویی تمام اتوماتیک دنبال ارزانترین لباسشویی باشید می توانید از لباسشویی ۶ و ۶ کیلویی استقبال کنید. لباسشویی ۵ کیلویی را معمولا پارس و آبسال تولید می کنند اما لباسشویی ۶ کیلویی پاکشوما هم جزو ارزانترین ها در بازار ایران می باشد.

این دو برند مربوط به برندهای ایرانی هست اما اگر می خواهید لباسشویی ارزان خارجی بخرید یا باید سراغ مارکهای خارجی بدون گارانتی بروید که دردسرهای خودش را دارد و یا اگر می خواهید لباسشویی خارجی بخرید چند برند هست که در پایین نام مارکها و مدلها را اعلام خواهیم کرد.اگر هم می خواهید خیلی لباسشویی ارزان بخرید که در این حالت می توانید بروید سراغ لباسشویی های درب از بالا و دوقلو. قیمت لباسشویی دوقلو به نسبت لباسشویی تمام اتوماتیک خیلی ارزانتر می باشد و افراد مجرد و یا دانشجویان می توانند برای کم کردن هزینه های خود از لباسشویی درب از بالا ۶ کیلویی و لباسشویی دوقلو استفاده کنند.

ارزانترین لباسشویی بازار

ارزانترین لباسشویی اتوماتیک در بازار

برای معرفی ارزانترین لباسشویی هایی که در بازار ایران حضور دارنند ابتدا راجع به لباسشویی های ایرانی حرف می زنیم. بهترین لباسشویی ایرانی بی شک مارک پاکشوما می باشد. پاکشوما برندی است که در زمینه لباسشویی و ظرفشویی در ایران بی رقیب می باشد اما همین لباسشویی هم دارای قیمتهای مختلفی می باشد. ارزانترین لباسشویی پاکشوما به لباسشویی ۶ کیلویی و لباسشویی ۷ کیلویی پاکشوما تعلق دارد.

مارک دیگری که از لحاظ قیمت به نسبت بقیه برنده های ایرانی ارزانتر است مارک آبسال و پارس می باشد. البته مارکهای دیگری هم وجود دارد اما فقط مارکهایی را معرفی می کنیم که از لحاظ کیفیت هم بهترین هست. به عنوان مثال اسنوا و هیمالیا و یا پارس خزر هم لباسشویی تولید می کنند اما نمی توانیم از لحاظ کیفیت با برندهای پاکشوما و آبسال یا پارس مقایسه کرد. بالاخره تجربه این برندها به نسبت برندهای کمتر معروف خیلی بیشتر هست و همین در خدمات دهی هم تاثیر مثبت دارد.

لباسشویی اتوماتیک در بازار

در مورد برندهای خارجی هم فقط در مورد لباسشویی هایی حرف می زنیم که دارای گارانتی اصلی و شرکتی هستند نه شرکتهای بازرگانی که فقط کارت گارانتی چاپ می کنند و هیچ قطعه ای ندارند. در حال حاضر بهترین لباسشویی های خارجی بازار ایران به چند مارک تعلق دارد که همگی به صورت شرکتی وارد شده و دارای گارانتی های معتبر و رسمی می باشند:

  1. مارک کنوود انگلیس تحت لیسانس دلونگی ایتالیا
  2. مارک زیرووات ایتالیا
  3. مارک کندی

بقیه برندهایی که در بازار هستند و نام های خارجی دارنند چون نمی توان از هیچ کجا اصالت آنها را تایید کرد پیشنهاد نمی شود. مثلا سامسونگ یا ال جی یا بوش از برندهای جهانی هستند اما یا گارانتی ندارند و یا دارای گارانتی های شرکتهای بازرگانی هستند که اصلا قطعه ندارند. شرکتهای بازرگانی قطعات وارد می کنند اما نمی توانند با این وضعیت تمام قطعات را وارد کنند به همین جهت همیشه مشکل وجود دارد. مارک کنوود هم در ظرفیت های ۸ و ۹ و ۱۱ کیلویی تولید می شود که بهترین لباسشویی کنوود به لباسشویی کنوود ۹ کیلویی و ارزانترین لباسشویی کنوود به لباسشویی کنوود ۸ کیلویی تعلق دارد.

لباسشویی زیرووات

زیرووات از برندهای معتبر ایتالیایی هست که در ایران نیز محصولات خانگی آن وجود دارد. نمایندگی فروش زیرووات در اقصی نقاط ایران وجود دارد و آنهایی که روی بدنه آنها زیرووات ایتالیا هک شده زیر نظر زیرووات ایتالیا در ایران مونتاژ می شود. لباسشویی زیرووات دارای لباسشویی های ۸ و ۹ کیلویی می باشد که قیمت آنها با قیمت لباسشویی کنوود تقریبا یکسان می باشد. ارزانترین لباسشویی اتوماتیک در بازار به طور کلی در مورد ایرانی ها به پارس و در مورد خارجی ها به زیرووات و کنوود تعلق دارد. مواردی که در بالا اشاره شد در مورد اکثر برندهای معروف بود.

ارزانترین لباسشویی ایران

لباسشویی آبسال و پارس

لباسشویی آبسال از لباسشویی های خوب بازار است که کیفیت ساخت خیلی خوبی دارد اما چون این برند بیشتر در زمینه تولید کولر و بخاری معروف تر است کمتر کسی با آن آشنا می باشد اما لباسشویی های خیلی خوبی دارد. شرکت پارس و آبسال نیز لباسشویی های ارزان قیمت تولید می کند که اکثرا به لباسشویی ۵ و ۶ کیلویی تعلق دارد و خیلی از برنامه های کاربردی در سایر برندها را ندارند. همین عامل باعث ارزان بودن شده است. البته هر ارزانی بد نیست.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس کنوود ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo