فروشگاه مرکزی کنوود در تهران منطقه ۱۰

فروشگاه مرکزی کنوود در تهران

فروشگاه مرکزی کنوود در تهران در منطقه ۱۰ واقع در جنوب غرب تهران واقع شده است. فروشگاه هم به صورت اینترنتی و حضوری انواع محصولات کنوود را عرضه می کند. آدرس فروشگاه به شرح زیر است.

مارک کنوود برای اولین بار توسط شخصی با نام kenwood خلق شد و وارد دنیای لوازم خانگی شد. کنوود یک شخص انگلیسی هست. امروزه سابقه فعالیت کنوود به ۱۰۰ سال رسیده اما ۷۵ سال هست که در دنیا معروف شده است و کل اروپا و آمریکا و آسیا آن را می شناسند. کنوود دارای محصولات آشپزخانه و لوازم خانگی می باشد که این روند به مرور زمان تکمیل شده است.

محصولات کنوود

کنوود برای اولین بار با لوازم آشپزخانه در ایران حضور پیدا کرد. شرکت تهران بوران اولین شرکتی بود که انواع لوازم آشپزخانه را وارد ایران کرد. لوازم آشپزخانه شامل همزن برقی حرفه ای کنوود یا مخلوط کن و انواع غذاساز و از این دست محصولات می باشد. لوازم لوازم خانگی کنوود هم شامل لوازم بزرگ می باشد. از لوازم خانگی بزرگ می توان به لباسشویی کنوود یا جاروبرقی و ظرفشویی و …. اشاره کرد.

این محصولات توسط شرکت پاکشوما وارد ایران شده است و دارای گارانتی و پشتیبانی می باشد.پدر صنعت لوازم خانگی پشتیبانی از گارانتی خیلی مهم تر است چون کنوود مارکی نیست که ظرف ۲ یا ۵ سال خراب شود و به همین جهت گارانتی زیاد مهم نیست اما پشتیبانی بعد از فروش خیلی مهم هست. اگر مثلا بعد از ۱۰ سال کالا با مشکلی مواحه شود باید جایی باشد که قطعات آن را داشته باشد تا بتوان آن را خرید.

محصولات لوازم خانگی کنوود

فروشگاه مرکزی کنوود در تهران

کلمه مرکزی کلمه ای که تاثیر زیادی روی خواننده می گذارد به همین جهت خیلی از افرادی که اصلا نماینده نیستند و یا یک فروشگاه کوچک دارنند خود را به عنوان نمایندگی مرکزی معرفی می کنند. فروشگاه مرکزی فقط مختص شرکت می باشد که اغلب در دفاتر شرکت واقع شده و فقط برای دیدن از محصولات هست. وظیفه فروش محصولات به عهده نمایندگی های فروش کنوود می باشد که در هر شهری واقع شده است. مجهز ترین نمایندگی یا فروشگاه کنوود که تقریبا همه محصولات ریز و درشت را دارد در منطقه جنوب غربی تهران می باشد.

این فروشگاه هم محصولات بزرگ مانند یخچال فریزر ساید بای ساید کنوود ، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و مایکروفر را دارد و هم انواع لوازم آشپزخانه کنوود. از مهمترین ویژگی هایی که این فروشگاه دارد اطلاعات دقیق کارشناسان در این فروشگاه است. اطلاعات درست و صداقت در خرید صحیح مشتری خیلی اهمیت دارد که این دو ویژگی در کارشناسان در این فروشگاه وجود دارد. کلیه کارشناسان توسط مهندسین شرکت آموزش مس بسنند و به همین جهت دارای اطلاعات درستی هستند.

تهران خیابان جیحون نرسیده به چهارراه کمیل پلاک ۶۷ فروشگاه کنوود

راههای خرید از فروشگاه کنوود در تهران

کنوود دارای دفتر مرکزی می باشد که وظیفه این دفتر کارهای فروش و نمایندگی و خدمات پس از فروش و حسابداری می باشد و فروش تکی ندارند. فروشگاه مرکزی کنوود در تهران به دو روش محصولات خود را به فروش می رساند.

۱- فروش اینترنتی: در این روش می توانید با خیالی آسوده به سایت www.kenwoodiran.ir رفته و همه محصولات را با اطلاعاتی درست مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهید. اگر در تهران هستید می توانید محصول را انتخاب کرده و درب محل تحویل گرفته و مبلغ را درب منزل پرداخت نمایید. اگر هم تمایل داشتسد می توانید بعد از ثبت سفارش عملیات تسویه را انجام دهید.

۲-خرید حضوری: برای خرید حضوری می توانید به آدرس بالا رفته و از نزدیک محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و با دریافت جواب سئوال های خود هر نوع کالایی که می خواهید را خرید نمایید.

فروشگاه کنوود در تهران

شرکت لوازم خانگی کنوود

شرکت کنوود قبل از این که نمایندگی ها و فروشگاه های خود را دایر کند ابتدا دفتر خود را فعال می کند. شرکت لوازم خانگی کنوود در تهران واقع شده است. این شرکت با شرکت پاکشوما تجمیع شده است اما شرکت مستقلی می باشد. برای ارتباط با شرکت کنوود می توانید با شماره ۱۶۰۸ ارتباط بگیرید. از این شماره می توانید قیمت واقعی محصولات کنوود را هم بپرسید. بهترین مرجع قیمت برای خرید همان شرکت و نمایندگی های فروش می باشد. خیلی از سایتها محصولات کنوود را با ۵ تا ۶ میلیون زیر قیمت می فروشند. کسانی که به نمایندگی ها و شرکت اعنماد ندارنند و فقط قیمت برای آنها مهم هست می توانند از این سایت ها خرید کنند اما عواقب ناشی از این گونه خریدها با خود خریدار می باشد.

شرکت کنوود

چرا منطقه ۱۰ تهران

منطقه ۱۰ تهران از مناطق قدیمی تهران می باشد. این منطقه در محدوده خیابان آزادی می باشد و تفریبا مرکز تهران می باشد. راه یابی به این منطقه آسان می باشد و از همه طرف دارای اتوبانهای بزرگ می باشد. شاید این منطقه برای کسانی که در شمال تهران یا شرق تهران زندگی می کنند سخت باشد اما باید چند مورد را در نظر داشت.

در گذشته که قیمت فروشگاه بزرگ خیلی گران نبود شرکتها جایی را در نظر گرفته و آنجا را در اختیار فروشنده قرار می دادند اما اکروزه این طور نیست. سود محصولات آنقدر نیست که شرکتهای خارجی بتوانند از این خرجها بکنند به همین دلیل اشخاص باید این هزینه ها را انجام دهند. شما ببینید که مارکهای ایرانی دارای شهرهای مارک خود هستند چون سود زیادی می برند و تولید در ایران انجام می شود و تعداد تولیدات و فروش زیاد هست اما کنوود یک کالای وارداتی هست و واردات در ایران کاری است بسی سخت.

یکی از خوبی هایی که منطق ۱۰ تهران دارد این است که طرح طرافیک نیست. از طرفی این فروشگاه جای پارک دارد و به راحتی می توانید با ماشین خود به فروشگاه مرکزی کنوود در تهران مراجعه کنید. کسانی که در شمال تهران هستند می توانند با ورود به یادگار امام مستقیم به فروشگاه برسید. کسانی که در شرق تهران هستند هم با ورود به اتوبان حکیم وارد یادگار امام شده و در انتهای یادگار امام به فروشگاه برسید. افراد غرب و جنوب غربی هم که به این مکان نزدیک هستند. اگر هم نخواستید حضوری خرید کنید به صورت اینترنتی سفارشات خود را بگذارید.

راههای ارتباطی با ما

تماس با کنوود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo