آدرس و شماره تماس نمایندگی فروش کنوود در تهران

آدرس نمایندگی فروش کنوود تهران

آدرس نمایندگی فروش کنوود تهران به همراه شماره تماس در مناطق چندگانه تهران به شرح زیر است.. این نمایندگی ها شامل فروشگاه های حضوری و اینترنتی می باشند.

کنوود را اکثر خانوارها می شناسند چون از مارک های با کیفیت خارجی می باشد. لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی کنوود در بازار ایران حضور دارند اما یکی از مشکلاتی که مارک های خارجی در ایران دارند این است که محصولات کپی نیز خیلی وجود دارد. وقتی می خواهید یکی از محصولات کنوود را خریداری کنید با قیمتهای متعددی روبرو می شوید و همین باعث سردرگمی خریدار می شود. این قیمتها با هم خیلی متفاوت هستند. گاهی این قیمتها در بازار با هم تا ۱۰ میلیون هم تفاوت دارند.

چین کشوری هست که متاسفانه فقط کپی برداری می کند به همین جهت شناسایی کنوود اصل از تقلبی خیلی سخت می باشد. تجار ایرانی هم به دلیل گران بودن نرخ دلار اغلب به دنبال واردات اجناس اصل نیستند. خیلی از وارد کنندگان سودجو با واردات اجناس تقلبی سودهای کلانی به جیب می زنند و خیلی از مردم هم استقبال می کنند. در این مرحله دیگر ما نمی توانیم کاری انجام دهیم و بهترین کار این است که به نمایندگیها اطمینان کنید.

نمایندگی فروش کنوود در تهران

کنوود بعد از تحریم واردات محصولات خارجی توسط دولت وارد ایران نشد اما چند سالی هست که کنوود توسط شرکت پاکشوما وارد شده است. این که شرکت های بزرگ وارد این دسته از مارکها می شوند خیلی خوب است، چون از لحاظ تامین قطعه و پشتیبانی های فروش خوب عمل می کنند و نمی توانند اجناس تقلبی به مردم بدهند. از طرفی محصولاتی را وارد می کنند که دارای شناسنامه هستند و قابل پیگیری می باشند. نمایندگی فروش کنوود در تهران یکی از کاملترین نمایندگی ها می باشد. نمایندگی در مراکز استان های بزرگ فعال هستند.

نمایندگی کنوود در تهران هم این قابلیت را دارند که به صورت حضوری و هم غیر حضوری محصولات را در اختیار خریداران قرار می دهند. برای خرید محصولات کنوود به صورت غیر حضوری می توانید به سایت کنوود مراجعه کرده و خرید را انجام دهید. قبل از خرید هم می توانید با نمایندگی تماس گرفته و اطلاعت تکمیلی را دریافت کرده و بعد به سایت ایران کنوود رفته و خرید را انجام دهید.

تلفن نمایندگی کنوود تهران

آدرس نمایندگی فروش کنوود تهران

تهران به عنوان مرکز اقتصادی ایران، مبدا همه فعالیتهای اقتصادی و تجاری می باشد. هر مارک خارجی در زمینه لوازم خانگی که وارد ایران می شود اول دفتر خود را در تهران افتتاح می کند. یعد از تهران سایر دفاتر نیز در سایر استانها دایر می شود. همیشه کاملترین موجودی محصولات در نمایندگی های تهران وجود دارد و این طبیعی می باشد چون کالا ابتدا وارد تهران شده و از آنجا توزیع می شود.

شرکت کنوود ۲ دسته نمایندگی داشت. یعنی یک دسته لوازم آشپزخانه بود که توسط شرکت تهران بوران وارد می شد و دسته دوم محصولات لوازم خانگی کنوود بود. امروزه همه محصولات کنوود توسط یک نمایندگی توزیع می شود که آدرس و تلفن آنها به شرح زیر است.

نمایندگی غرب تهران
۰۲۱-۶۶۸۸۷۹۷۳

۰۲۱-۶۶۳۵۵۹۷۵

تهران خیابان جیحون نرسیده به خیابان کمیل پ ۶۷
نمایندگی سه راه امین حضور
۰۹۲۱۴۰۱۹۲۷۱
تهران خیاباین ری پاساژ مروارید

شماره تماس شرکت کنوود

مارک کنوود با این که زیر پوشش شرکت پاکشوما می باشد اما یک شرکت مجزا دارد. فروش و خدمات پس از فروش کنوود نیز از هم جدا هستند. هر شرکتی دارای قسمت فروش و خدمات هستند که این دو قسمت هم جدا هستند. خیلی از مردم تا نام نمایندگی را می بینند سریع تماس می گیرند در حالیکه تلفن نمایندگی فروش و خدمات از هم جدا هست. برای خرید محصولات کنوود باید با شماره های بالا ارتباط گرفت و برای خدمات پس از فروش می توانید با شماره ۱۶۰۸ ارتباط بگیرید.

شماره تماس کنوود

خرید اینترنتی محصولات کنوود

نمایندگی فروش کنوود در تهران دارای مزایایی هست که باعث می شود تا خرید از آن آسان باشد. اگر در تهران هستید می توانید ابتدا با شماره های بالا ارتباط بگیرید و راهنمایی های لازم برای خرید و اطلاعات فنی از محصول مورد نظر را بگیرید. بعد از انتخاب نهایی وارد سایت kenwoodeiran.ir یا irankenwood.com شده و از قسمت فروشگاه یا محصولات که در بالای سایت قرار دارد محصول مورد نظر را انتخاب کرده و خرید را می زنید ا به سبد خرید اضافه شود.

اگر در تهران اقامت دارید می توانید تحویل محصول را درب منزل زده و مبلغ را هنگام تحویل کالا پرداخت نمایید. اگر هم خواستید می توانید به طور اینترنتی پرداخت کنید. این پرداخت اینترنتی شما اصلا ریسک ندارد پون پرداخت از طریق پنل زرین پال بوده و نمایندگی به هیچ روش نمی تواند خریدار را اذیت کند. از طرفی شما شماره سفارش دارید و قابل پیگیری می باشد.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس کنوود ایران

1 دیدگاه برای “آدرس و شماره تماس نمایندگی فروش کنوود در تهران

  1. اشتراک‌ها: 2 نوع فروش ماشین لباسشویی کنوود از شرکت بدون واسطه - کنوود| نمایندگی مرکزی کنوود| نمایندگی فروش کنوود| kenwoodeiran

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo