بهترین ماشین لباسشویی کنوود کدام مدل هستند؟

بهترین ماشین لباسشویی کنوود

بهترین ماشین لباسشویی کنوود به تولیدات ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ تعلق دارد که انواع مدل های آن نیز به طور رسمی و با ضمانت نامه ۱۲ ساله وارد ایران شده اند و ما مزایا و معایب آن را شرح داده ایم.

ابتدا به مارک کنوود می پردازیم که اصلا مارک کنوود خوب هست که دنبال لباسشویی آن بگردیم. کنوود اولین بار توسط یک شخص انگلیسی به نام kened-wood با لوازم آشپزخانه وارد بازار شد. کیفیت این محصولات آنقدر خوب بود که توانست ظرف ۵ سال خود را در بازار جهانی مشاهده کند. این محصولات به ترتیب گسترش پیدا کرد و مدلهای مختلفی از لوازم خانگی هم وارد سبد کالایی آنها شد. تنوع محصولی که در لوازم آشپزخانه وجود دارد در لوازم خانگی بزرگ وجود ندارد چون اصولا تنوع در لوازم ریز بیشتر از لوازم بزرگ هست.

همه مارکهای دنیا در انواع مختلف تولید می شود و در همه آنها بهترین هم وجود دارد که این موضوع در کنوود هم وجود دارد. ما در مورد همه لباسشویی های کنوود حرف خواهیم زد و در مورد معایب و مزایا هم خواهیم گفت چون هر لوازم برقی دارای مزایا و معایبی هستند.

مشخصات یک ماشین لباسشویی خوب

همانطور که از نام دستگاه مشخص است، این دستگاه شوینده انواع لباس می باشد. با گذشت زمان و پیشرفت علم، فناوری های جدیدی در نوع شستشو به لباسشویی اضافه شده است. یک لباسشویی خوب اول باید خوب بشورد و شستشو یه برنامه های آن بستگی دارد. در مرحله بعد باید موتور کم صدا و کم مصرف باشد. مورد بعدی در مورد دور موتور لباسشویی هست. هر چه دور موتور بیشتر باشد میزان آبگیری لباس بیشتر می باشد. سیستم ضد چروک هم نه تنها قدرت پاک کنندگی را افزایش می دهد، باعث خرابی لباس هم نمی شود. مورد بعدی اینورتر بودن موتور می باشد. موتور اینورتر هم دو نوع می باشد که سری جدید آن از نوع bldc می باشد.

این موتورها به موتورهای اینورتر براشلس معروف هست. در این نوع موتورها، برق به تدریج وارد مدار می شود و همین در عدم ایجاد نوسانات برقی تاثیر دارد. با موتورهای اینورتر هیچ آسیبی به لوازم خانگی دیگر نمی رسد.

انواع ماشین لباسشویی کنوود

لباسشویی های کنوود در سایزهای مختلفی تولید می شود اما پرفروش ترین سایزهایی که در لباسشویی تولید و فروخته می شود سایزهای ۷ و ۸ و ۹ کیلویی می باشد. بین این ۳ مدل لباسشویی های ۸ و ۹ کیلویی توانایی شستشوی پتو را هم دارند. لباسشویی های کنوود دارای کد مدل هستند که بر اساس این کد مدلها می توانید اصل یا فرع بودن آن را تشخیص دهید. هر چند کپی برداری آنقدر حرفه ای شده که با کد هم نمی شود شناسایی کرد و تنها راه آن اعلام سریال به شرکت و استعلام می باشد. برای این کار هم می توانید به نمایندگی فروش کنوود هم مراجعه کنید که در این حالت نیازی هم به استعلام سریال نیست چون لباسشویی مستقیما از انبار شرکت تحویل می شود.

بهترین ماشین لباسشویی کنوود کدام مدلها می باشند؟

همانطور که در بالا هم گفته شد، لباسشویی های کنوود جزو بهترین لباسشویی های دنیا محسوب می شود. شما به هیچ عنوان، حتی برای یک بار نشنیده اید که لباسشویی های کنوود زیر ۴۰ سال کار کرده باشد. واقعا از لحاظ کیفیت بدنه و قطعات حیاتی لباسشویی از بهترین ها می باشد. لباسشویی های کنوود در حال حاضر در ۳ مدل در ظرفیت های مختلف وارد می شود. بهترین لباسشویی های کنوود به تولیدات ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ تعلق دارد. دلیل این امر به خاطر تغییراتی است که روی موتور و برنامه های آن ایجاد شده است.

موتورهای اینورتر ۲ نوع است که جدیدترین آنها همان موتورهای براشلس می باشد که بدون زغال و به صورت میدان مغناطیسی کار می کنند. این موتورها به هیچ عنوان صدا ندارند و مصرف برق آنها نیز فوق العاده کم است. یکی از برنامه هایی که علاوه بر برنامه های عادی در همه لباسشویی ها هست برنامه شستن لباس با ۲۰ درجه حرارت است. از این برنامه برای کسانی که نمی خواند البسه آنها با آب خیلی گرم شسته شود خوب می باشد و نیازی نیست به صورت دستی انتخاب شود.

گاهی اوقات پیش می آید که ما مثلا کارت بانکی یا پول خود را در لباس جا گذاشته ایم و درون لباسشویی انداخته ایم. در این حالت می توان لباسشویی را به حالت stand by درآورد و مورد مشخص را از لباسشویی در آورد. با این برنامه می توان لباس های جا مانده را نیز وسط کار لباسشویی به فرایند شستشو اضافه کرد. ار برتریهایی که لباسشویی کنوود دارد این است که حجم آب مصرفی به نسبت لباسشویی های خارجی کمی بیشتر است. آب بیشتر باعث می شود تا عملیات شستشو تمیزتر انجام شود.

  1. لباسشویی ۸۲۶۰ کنوود ۸ کیلویی
  2. لباسشویی ۶۸۴۰ کنوود ۸ کیلویی
  3. لباسشویی ۹۴۶۰ کنوود ۹ کیلویی
  4. لباسشویی ۶۹۴۰ کنوود ۹ کیلویی
  5. لباسشویی ۱۱ کیلویی کنوود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo