کولر گازی مارک کنوود اصلی را از کجا بخرم؟

کولر گازی مارک کنوود

کولر گازی مارک کنوود اصلی را باید از مکانهایی خرید که کپی فروش نباشند و گارانتی که ارائه می دهند یک گارانتی اصلی باشد. ما نمایندگی ها و گارانتی اصلی را معرفی می کنیم تا تا سالها از خرید خود راضی باشید.

مارک کنوود را شاید ۹۰% جهان بشناسند چون از مارک های خیلی قدیمی در تولید لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه می باشد. مارک کنوود دارای هلدینگ بزرگی هست که در اقصی نقاط دنیا دارای دفاتر فروش می باشد. شرکت کنوود سالها است که کارخانه های خود را به چین انتقال داده و با رباط های پیشرفته روز انواع لوازم خانگی را تولید می کند. این مارک انگلیسی که کیفیت ۱ تولیدا را در دنیا دارد با مارکهایی مانند بوش آلمان رقابت می کند. به طور کلی صنایع آلمان و انگلیس با هم رقابت شدیدی دارند و همین عامل باعث شده تا از نظر کیفیت ساخت همیشه در رده یک دنیا قرار دارند و پیشرفته ترین فناوریها برای این مارک ها هست.

قیمت کولر گازی کنوود

شرکت کنوود با شرکت دلونگی ادغام شده و سال ها است که شرکت معروف دلونگی نیز توسط کنوود خریداری شده است. البته مارک بلک اندی کرز هم برای کنوود می باشد که محصولات آن کمتر در ایران حضور دارد اما دلونگی در بازار ایران همواره حضور داشته مخصوصا بخار شورهای دلونگی که حرف اول را در دنیا می زند. از محصولات مهمی که شرکت کنوود تولید می کند انواع کولر گازی اسپیلت می باشد. کولر گازی نیز دارای تنوع می باشد.

شرکت کنوود

انواع کولر گازی کنوود

کولر گازی هایی که در بازار وجود دارد چند نوع است و برای همه برندها می باشد. کولر گازی یک محصولی است که فناوری تولید آن در ایران وجود ندارد و به همین جهت کولر گازی های ایرانی که در بازار وجود دارد هم همگی دارای کیفیت خوبی هستند. البته لازم به ذکر است که همه کولر گازی های ایرانی از قطعات خوبی استفاده نمی کنند. به عنوان مثال کولر گازی پاکشوما که یک برند ایرانی هست دارای کولر گازی های فوق العاده خوبی از لحاظ کیفیت قطعات دارد.

در بازار ایران کولر گازی های فراوانی وجود دارد اما به دلیل شرایط خاصی که ایران دارد هیچ کدام دارای گارانتی و پشتیبانی نیستند. اشتباه نکنید، گارانتی فقط یک کارت هست و هر کسی می تواند آن را چاپ کرده و درون کولر یا هر کالای دیگری قرار دهد. مهم پشتیبانی بعد از فروش هست که هیچ کدام از مارکهای خارجی به غیر از کنوود ندارند و مطمئن باشید که به مشکل خواهید خورد حتی به اندازه یک ریموت کنترل. حتی اگر ریموت کنترل کولر گم شود هم پیدا نخواهد شد. اگر می خواهید کولر گازی خارجی بخرید باید سراغ ارزانترین کولر گازی خارجی روید. کولر گازی کنوود در انواع زیر تولید می شود:

  1. کولر گازی اینورتر ۹۰۰۰
  2. کولر گازی ۱۲۰۰۰ اینورتر و روتاری
  3. کولر گازی ۱۸۰۰۰
  4. کولر گازی ۲۴۰۰۰
  5. کولر گازی ۳۰۰۰۰
  6. کولر گازی ۴۸۰۰۰ ایستاده
  7. کولر گازی ۶۰۰۰۰ ایستاده

انواع کولر گازی کنوود

کولر گازی مارک کنوود

کنوود و ه مارک خارجی که درون ایران مرکز نمایندگی نداشته باشد را نمی توان با قاطعیت تهیه کرد چون اصل و کپی وجود دارد. محصولات کنوود از جمله کولر گازی درون ایران دارای نمایندگی دارند. این نمایندگی ها در سراسر ایران حضوری فعال دارند و تمامی محصولاتی که عرضه می کنند با گارانتی اصلی بوده و می توانید با خیالی آسوده تهیه کنید. پس برای خرید کولر گازی کنوود حتما نمایندگی های فروش کنوود را پیدا کرده و از طریق آن خرید کنید.

کولر گازی اصلی را تنها می توان از شماره سریال آنها شناخت. حالا اگر مرجعی نباشد که بتوان از آنجا استعلام شماره سریال گرفت پس یعنی شناسایی اصلی یا کپی بودن کولر گازی عملا غیرممکن است. برای خرید هم به همین مکانها می توانید مراجعه نمایید. البته سایت kenwoodeiran.ir هم شرایطی را قرار داده تا بتوانید به طور غیر حضوری و با اطمینان خاطر کولر گازی مارک کنوود اصلی را تهیه نمایید.

راههای ارتباطی با ما

تماس با کنوود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo