قیمت لباسشویی کنوود ۸ کیلویی ۱۴۰۰ دور با موتور اینورتر پلاس

قیمت لباسشویی کنوود 8 کیلویی

قیمت لباسشویی کنوود ۸ کیلویی مدل ۶۸۴۰ از با ۱۴۰۰ دور در دقیقه و موتور اینورتر پلاس از محصولات جدید با فناوری روز دنیا می باشد. با این لباسشویی انواع لباس های خیلی کثیف خود را تمیز از قبل شستشو دهید.

قیمت مقوله ای بسیار مهم هست اما در مورد لوازم خارجی خیلی باید دقت کرد. مارک های خارجی در همه جای دنیا هم کپی و هم اصل فروخته می شود. این که فقط در ایران محصولات تقلبی وجود دارد درست نیست و این موضوع در همه جای دنیا وجود دارد با یک تفاوت. در خارج از ایران اگر خریدار متوجه شود می تواند به طریقی به پول خود برسد اما در ایران هیچ ارگانی پیگیر این قضیه نیست و هر کس اشتباه کرده و اجناس تقلبی بخرد کسی از خریدار پشتیبانی نخواهد کرد. یکی از همین مارک هایی که در ایران تا بخواهید محصولات کپی آن وجود دارد و طوری کپی برداری کرده اند و مدارک و کد آن را کپی کرده اند که حتی شاید کارشناس هم نتواند تشخیص دهد که اصل هست یا کپی.

راههای شناسایی کنوود اصل از فرع

همانطور که در بالا هم گفتیم شناسایی محصولات خارجی اصل از فرع کمی سخت است و افراد معمولی نمی توانند تشخیص درستی بدهند. بهترین راه برای تشخیص این که کالای خارجی اصل هست پرسش از نمایندگی ها هست. کالاهای خارجی که دارای سریال هستند را می توان از نمایندگی ها و یا شرکت پرسید. البته باید آن مارک در ایران نمایندگی داشته باشد.

راه دوم این است که کارت گارانتی را اگر دارد برداشته و از آن شناسه کالا را از نمایندگی خدمات پرسید که آیا واقعا این کالا برای همان شرکت هست. برای شناسایی لباسشویی کنوود، اگر از جاهای معتبر خریداری نشده حتما به نمایندگی فروش کنوود مراجعه کرده و از اصل و فرع آن مطمئن شوید.

تلفن نمایندگی کنوود تهران

مشخصات لباسشویی خوب

لباسشویی دستگاه شوینده هست و هر چند سال یکبار فناوری جدید روی لباسشویی نصب می شود. جدیدترین تکنولوژی که چند سالی هست روی لباسشویی نصب شده به موتور و برنامه های آن می باشد. موتورهای bldc که به موتور بدون زغال معروف هستند از نوع براشلس می باشند و شما هیچ صدایی از این موتور نخواهید شنید. این نوع موتور، اینورتر است و با برد مخصوصی که روی پنل نصب شده برق ۲۲۰ را به ۱۱۰ تبدیل کرده و به همین جهت مصرف خیلی کمی دارد. از طرفی به دلیل اینورتر بودن، برق به تدریج وارد سیستم می شود به همین جهت در برق خانه نوسانی ایجاد نمی کند.

آدرس نمایندگی فروش کنوود تهران
آدرس و شماره تماس نمایندگی فروش لوازم خانگی کنوود در تهران

قیمت لباسشویی کنوود ۸ کیلویی

قیمت لباسشویی براساس رنگ بندی و مدل تعیین می شود. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم باید بگوییم که قیمت به قیمت فروش عمده و تکی نیز تقسیم بندی می شود. خرید تعداد بالا با قیمت عمده فروشی هست. هر چه تعداد بیشتر، قیمت ارزانتر خواهد بود. چون قیمت عمده فروشی به تعداد بستگی دارد پس ما در این جدول راجع به قیمت فروش تکی حرف خواهیم زد.

لباسشویی ۶۸۴۰ سفید
۲۴/۵۰۰/۰۰۰ تومان
لباسشویی ۶۸۴۰ نقره ای
۲۴/۷۰۰/۰۰۰ تومان
لباسشویی ۸۲۶۰ سفید
۲۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان
لباسشویی ۸۲۶۰ نقره ای
۲۳/۷۰۰/۰۰۰ تومان

لباسشویی کنوود ۸ کیلویی اصل

در نوشته های بالا اشاره شد که مارک کنوود هم مانند سایر برندهای خارجی دارای کالای تقلبی در بازار ایران نیز هست. ماشین لباسشویی کنوود اصل که در بازار ایران وجود دارد از کد مدلهای خاصی برخوردار است و توسط شرکت پاکشوما گارانتی شده است. این کدها مخصوص ایران و خاورمیانه است. کد مدلهای در هر جای دنیا با هم فرق دارند. در حال حاضر لباسشویی های ۸ کیلویی کنوود که به صورت شرکتی وارد شده اند و اصل کنوود هستند کد مدل ۸۲۶۰ و ۴۸۶۰ می باشند.

قیمت لباسشویی کنوود ۸ کیلویی ۸۲۶۰ باز قیمت لباسشویی ۴۸۶۰ ارزان تر است چون هم یکساز از گارانتی آن به اتمام رسیده چون تولیدات ۲۰۲۲ هستند و هم موتور ۴۸۶۰ به نسبت موتور اینورتر ۸۲۶۰ بهینه تر می باشد به همین جهت به آن موتور اینورتر پلاس می گویند. این لباسشویی ها همگی دارای ۱۴۰۰ دور در دقیقه کار می کنند و دارای ۲۱ برنامه شستشو می باشند.

قیمت لباسشویی 8 کیلویی کنوود

سریع ترین زمان شستشو برای این لباسشویی های کنوود، چه جدید و چه قدیم، ۱۵ دقیقه می باشد. البته شستشوی ۴۵ دقیقه ای هم دارد که برای البسه نسبتا کثیف است. گارانتی موتور ۱۲ و گارانتی کل دستگاه ۲۴ ماه می باشد که گارانتی از زمان تولید است نه تاریخ نصب.

از امکانات مهم و کاربردی دیگر لباسشویی کنوود این است که اگر وسیله ای درون لباسشویی جا مانده باشد و یا لباسی از شستشو جا مانده باشد می توانید وسط کار لباسشویی با نگه داشتن دکمه روشن و خاموش لباسشویی را به حالت استند بای در آورده و درب لباسشویی را باز کنید. با مشخصات به روزی که کنوود دارد می توان به لباسشویی کنوود ۹ کیلویی هم اشاره کرد.

لباسشویی موتور اینورتر

لباسشویی ۸ کیلویی کنوود پتو شور دارد؟

یکی از سئوال های مهم، همین شستشوی پتو می باشد. با توجه به این که لباسشویی های جدید کنوود دارای سنسور وزن بوده و به صورت هوشمند عمل می کنند باید گفت که لباسشویی ۸ کیلویی می تواند پتو را بشورد اما نه پتوی بزرگ چون اگر چتو خیس شود و وزن آن بیشتر از ۸ کیلو شود دستگاه کار نمی کند. البته لباسشویی در تست نهایی تا ۱۱ کیلوگرم تست می شود اما تنظیمات آن تا ۸ کیلو می باشد.

لباسشویی کنوود

لباسشویی کنوود را از کجا بخریم؟

برای خرید لباسشویی و هر کدام از محصولات لوازم خانگی بزرگ باید به نمایندگی های کنوود در تهران و شهرستانهای ایران مراجعه گردد. پاکشوما نمایندگی های زیادی در سراسر ایران دارد اما تعداد نمایندگی های کنوود کم است. دلیل کم بودن نمایندگی های کنوود به دلیل این است که واردات قطعات و یا محصول بزرگ کنوود به سختی انجام می شود و همین باعث شده تا تعداد فروشگاه ها و نمایندگی کمتر از مابقی برندهای پاکشوما می باشد.

راههای ارتباطی با ما

تماس با کنوود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo