قیمت کولر گازی کنوود ۱۸۰۰۰ روتاری مدل ACO18

قیمت کولر گازی کنوود 18000

 

برای اطلاع از آخرین قیمت کولر گازی کنوود ۱۸۰۰۰ با کمپرسور روتاری مدل ACO18 یا باید با نمایندگی تماس گرفته و یا به جدول زیر مراجعه نمایید. قیمتها با حمل رایگان می باشد.

کولر گازی هم مانند خیلی از کالاها دارای ظرفیت های مختلفی هست. این ظرفیت ها به میزان خنکی دستگاه ارتباط دارد. هر چه ظرفیت کولر بیشتر باشد میزان سرمادهی کولر هم بیشتر خواهد شد. کولر گازی ۱۸۰۰۰ برای یک مساحت ۴۰ متری کافی می باشد. اگر بخواهیم از این کولر برای مساحت بیشتر استفاده نماییم باید یک سری از آیتم ها متفاوت باشد.مثلا از این کولر می توان در یک محیط ۸۰ متری هم استفاده کرد اما در شهرهای نستا خنک مانند آذربایجان شرقی و غربی اما در جنوب ایران یا تهران نمی توان از کولر ۱۸۰۰۰ برای مساحت ۸۰ متر استفاده کرد.

کولر گازی کنوود روتاری

کولر گازی کنوود با ۳ موتور روتاری، پیستونی و اینورتر تولید می شود. ما در اینجا در مورد قیمت موتور روتاری حرف خواهیم زد اما توضیحاتی در مورد موتور اینورتر و پیستونی خواهیم داد. موتور اینورتر همان موتورهای کم مصرف ۱۱۰ ولت است. در این نوع موتورها زمانی که روشن می شود برق به تدریج وارد کمپرسور می شود و برق ۲۲۰ به برق ۱۱۰ تبدیل می شود به همین جهت میزان مصرف برق کم است. موتور پیستونی هم از کولر های فوق العاده پرمصرف است که برای مناطق رطوبتی و جنوب استفاده می شود.

کولر گازی کنوود 18000

کمپرسور روتاری با برق ۲۲۰ مستقیم کار می کند و یک دفعه وارد موتور می شود. این نوع موتورها مصرف بیشتری به نسبت کولر گازی اینورتر دارند اما در کمپرسورهای روتاری جدید که در کولر گازی کنوود بکار رفته، مصرف برق خیلی پایین آمده به طوری که دارای گرید انرژی A می باشند. قیمت کولر گازی کنوود ۱۸۰۰۰ با موتور روتاری هم به نست نوع اینورتر ارزان تر است.

اگر در شهرها زندگی می کنید استفاده از کمپرسور روتاری آسیبی به برق و وسایل برقی نمی رساند اما در مناطقی که نوسانات برقی زیاد هستند احتمال دارد که به لوازم خانگی آسیب برسد به همین دلیل حتما باید سر راه لوازم خانگی باید محافظ نصب شود. در نهایت استفاده از موتور اینورتر بهتر است اما با رعایت برخی ایمنی ها می توانید با خاطری آسوده از کولر گازی های روتاری استفاده نمایید.

 

قیمت کولر گازی کنوودقیمت کولر گازی کنوود ۱۸۰۰۰

برای دانستن قیمت کولر گازی ۱۸۰۰۰ کنوود ما طی جدولی اعلام کرده ایم اما بهترین راه برای دانستن قیمت های روز می توانید با نمایندگی فروش کنوود ارتباط برقرار کنید. قیمت کولر برای خرید عمده و تکی خریدن فرق دارد. هر چه تعداد خرید افزایش یابد قیمت هم ارزانتر می شود. امروزه همه مردم ابتدا وارد اینترنت شده و قیمتها را مشاهده می کنند.

کسانی که فقط به دنبال قیمت ارزان هستند می تواند از هر سایتی که ارزان تر می فروش خرید کنند اما شرکت در مورد اصالت کالا و یا این که کولر دستکاری نشده باشد و یا تعمیراتی باشد یا نباشد هیچ تعهدی ندارد

کولر گازی کنوود به دلیل وارداتی بودنش دارای محصولات کپی و تقلبی در بازار هست به طوری که کارت گارانتی اصلی هم دارند اما شماره های خودشان را درون کولر گذاشته اند و کارشناسان خودشان هم برای نصب می آیند اما در زمان خرابی بعد از مدتی متوجه می شوند که این کولر اصلی کنوود نیست و یا قبلا دست کاری شده است.

کولر گازی کنوود روتاری ۱۸۰۰۰
۳۵،۵۰۰،۰۰۰

قیمت کنوود روتاری

کدام محصولات کنوود دارای موتور روتاری می باشد؟

همانطور که در بالا اشاره شد کولر گازی های روتاری مصرف بیشتری دارند به نسبت کولر اینورتر. کولر گازی روتاری هم دو دسته هستند. موتورهای روتاری قدیم و جدید. در کمپرسورهای روتاری جدید مصرف برق به شدت کاهش یافته و آم مضراتی که به دلیل نوسانات برق احتمال دارد به سایر لوازم برساند را کمتر دارد. برق در ایران دارای نوسانات زیادی هست حتی در شهرهای بزرگ به همین جهت حتما از محافظ برق استفاده کنید. محافظ های خوب نه محافظ های بی کیفیت.

شرکت کنوود برای همه محصولات کولر گازی از دو موتور روتاری و اینورتر استفاده می کند. قیمت کولر گازی اینورتر خیلی گران تر از کولر گازی های روتاری است به همین جهت درخواست برای خرید کولر گازی روتاری بیشتر از اینورتر می باشد. به عنوان مثال کولر گازی کنوود ۲۴۰۰۰ هم با کمپرسور اینورتر و هم روتاری تولید می شود اما با تفاوت قیمت ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان. محصولات زیر با موتور روتاری تولید می گردد:

  1. کولر گازی ۹۰۰۰ کنوود
  2. کولر گازی ۱۲۰۰۰ کنوود
  3. کولر گازی ۱۸۰۰۰ کنوود
  4. کولر گازی ۲۴۰۰۰ کنوود
  5. کولر گازی ۳۰۰۰۰ کنوود

تفاوت در نوه موتور در سایر محصولات کنوود هم وجود دارد. به عنوان مثال لباسشویی ۸ کیلویی کنوود هم با موتور اینورتر و هم موتورهای یونیورسال تولید می شود که بهترین های آن لباسشویی هایی هست که دارای موتور اینورتر bldc هستند.

محصولات لوازم خانگی کنوود

کولر گازی کنوود ساخت کجاست؟

کنوود یک مارک اصیل انگلیسی هست و به هیچ عنوان به هیچ کشور دنیا اجازه نمی دهد که کولر ها و همه محصولاتش بدون نظارت کنوود تولید یا مونتاژ شود. کنترل کیفیت کنوود ناظر بر همه تولیدات کنوود می باشد حتی در ایران. ایران نیز توسط شرکت پاکشوما و تحت نظارت کنوود انگلستان همه کولر گازی های کنوود را مونتاژ می کند. مثلا کولر گازی پاکشوما پون با برند ایرانی مونتاژ می شود فقط نظارت پاکشوما را دارد اما در مورد کنوود اصلا اینطور نیست.

اطلاعات تماس کنوود ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo