بایگانی دسته‌ی: بهترین لباسشویی کنوود

بهترین لباسشویی کنوود انگلیس که در ایران با گارانتی اصلی به فروش می رسد به لباسشویی هایی تعلق دارد که موتور اینورتر گیربکسی دارند با برنامه بیشتر.

لباسشویی کار شستشو را انجام می دهد اما صدا و لرزش و تنوع در شستشو خیلی اهمیت دارد. جنس لباس ها مانند قدیم نیست و اغلب از پلاستیک می باشد و کثیفی ها به راحتی پاک نمی شود. کنوود اخیرا لباسشویی هایی به بازار عرضه کرده که هر نوع لباس با هر جنسی را با بهترین کیفیت شستشو می دهد و هم مصرف و صدا و لرزش خیلی کمی دارد.

کنوود یک مارک انگلیس است و جزو بهترین برندهای دنیا است. یکی از بهترین لباسشویی هایی که شرکت کنوود وارد بازار ایران کرده است، لباسشویی هایی است که هم بخارشور دارند و تعداد برنامه های آن و نحوه شستشو هم از سایر برندهای ایرانی و خارجی اصیل که در ایران وجود دارد بیشتر است.

خیلی از مردم می گویند گارانتی در ایران به درد نمی خورد در حالی که اصلا اینطور نیست. اگر به عنوان مثال برد لباسشویی به مشکل بخورد یا باید از گارانتی استفاده کنید و یا اگر گارانتی معتبر نداشته باشد باید یک برد تقلبی به آن بیاندازیم که جوابگو نخواهد بود و اگر هم جواب بدهد بعد از چند ماه دوباره خراب خواهد شد.

در لباسشویی های جدید کنوود نوع و روش شستشو تغییراتی کرده است به همین جهت کیفیت شستشوی لباس خیلی تغییر کرده است.

بهترین لباسشویی خارجی در ایران سال ۱۴۰۲

بهترین لباسشویی خارجی در ایران

بهترین لباسشویی خارجی در ایران در سال ۱۴۰۲ که دارای گارانتی اصالت کالا و وارانتی ۱۲ ساله می باشد چند مارک می باشد که توسط شرکت بزرگ پاک سرویس از زیر مجموعه های شرکت پاکشوما پشتیبانی می گردد. لباسشویی از جمله کالاهایی هست که بودن آن در هر منزلی واجب می باشد. امروزه بدون لباسشویی […]

بهترین ماشین لباسشویی کنوود کدام مدل هستند؟

بهترین ماشین لباسشویی کنوود

بهترین ماشین لباسشویی کنوود به تولیدات ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ تعلق دارد که انواع مدل های آن نیز به طور رسمی و با ضمانت نامه ۱۲ ساله وارد ایران شده اند و ما مزایا و معایب آن را شرح داده ایم. ابتدا به مارک کنوود می پردازیم که اصلا مارک کنوود خوب هست که دنبال لباسشویی […]

enemad-logo