بهترین لباسشویی خارجی در ایران سال ۱۴۰۲

بهترین لباسشویی خارجی در ایران

بهترین لباسشویی خارجی در ایران در سال ۱۴۰۲ که دارای گارانتی اصالت کالا و وارانتی ۱۲ ساله می باشد چند مارک می باشد که توسط شرکت بزرگ پاک سرویس از زیر مجموعه های شرکت پاکشوما پشتیبانی می گردد.

لباسشویی از جمله کالاهایی هست که بودن آن در هر منزلی واجب می باشد. امروزه بدون لباسشویی و یخچال و فریزر زندگی کردن عملا امکان پذیر نمی باشد. در گذشته مرد خانه سر کار می رفت و چندین نفر از دستمزد مرد خانه امرار معاش می کردند اما امروزه زن و مرد دوش با دوش یکدیگر باید کار کنند تا یک یا دو فرزند بزرگ شوند. همین عامل باعث شده تا لوازم برقی اتوماتیک زیادی به لوازم خانگی اضافه گردد. مثلا مایکروفر یا ظرفشویی و لباسشویی و خیلی از کالاهای بزرگ و کوچک دیگر.

لباس هایی که این روزها در بازار هست با قدیم تفاوت دارد. در گذشته جنس لباس ها خیلی خوب بود و هوا نیز اینقدر گرم و آلوده نبود که هر روز نیاز به شستشو داشته باشد اما در حال حاضر آنقدر هوا گرم و آلوده است که هر دو روز یکبار باید شسته شده و این شستشو کار دست نیست و باید با یک لباسشویی شسته شود. هر چه تعداد برنامه های لباسشویی بیشتر باشد شما می توانید بهتر لباس خود را شستشو دهید. البته برخی برنامه ها هم ارتباطی به نحوه شستشو ندارد که توضیح خواهیم داد.

بهترین ماشین لباسشویی کنوود
بهترین ماشین لباسشویی کنوود کدام مدل هستند؟

تفاوت لباسشویی خارجی با ایرانی

لوازم خانگی صنعت پیچیده ای هست و هر شرکتی به راحتی نمی تواند تولید کند. اغلب شرکتهای ایرانی فقط مونتاژکار هستند و قطعات را وارد کرده و در ایران مونتاژ می کنند اما در خارج از ایران اینطور نیست. مثلا شرکت ویرپول آمریکا یا بوش آلمان آنقدر کارخانه های مجهز و مهندسین مجربی دارد که به راحتی این دستگاه را با آخرین فناوری روز دنیا تولید می کنند.

بازار ایران با همه بازارهای دنیا متفاوت است چون به جای این که اقتصاد و عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت و کیفیت باشد، سیاست کلان کشور تاثیرگذار است. مارکهای خارجی زیادی در دنیا وجود دارد اما در ایران نمی توان پیدا کرد یا اگر هم باشد گارانتی ندارد. یکی از سیاستهای اقتصادی ایران جلوگیری از واردات محصولات خارجی هست. محصولاتی که در ایران قابلیت تولید دارند را نمی توان به صورت قانونی وارد کرد.

همین عامل شاید اجازه ندهد تا مارکهای خارجی وارد ایران شود اما همین قانون باعث شده تا لباسشویی های ایرانی نیز از لحاظ کیفیت و ظاهر تغییرات زیادی داشته باشند. واقعا لباسشویی های ایرانی توانایی رقابت با خارجی ها را دارند چون اغلب تولیدات لباسشویی در دنیا در چین انجام می شود که این کار را ایران هم انجام می دهند. به عنوان مثال لباسشویی پاکشوما که قبلا مونتاژ کننده لباسشویی های LG بود می تواند لباسشویی هایی به بازار ایران عرضه کند که در نوع خود کم نظیر هستند. این که ما پاکشوما را در رده بهترین لباسشویی ایرانی که قابلیت رقابت با خارجی های معتبر را دارند می گذاریم در نتیجه تجربه ۳۰ ساله در این صنف می باشد.

لباسشویی خارجی در ایران

بهترین لباسشویی خارجی در ایران

با پیشنیازی که مطرح کردیم حالا می رویم سراغ لباسشویی های خارجی. همانطور که در بالا هم اشاره شد مارک های فراوانی در لوازم خانگی وجود دارد که در دنیا مطرح بوده و حرف اول را می زنند. مارک بوش آلمان یا ویرپول آمریکا و یا زیرووات ایتالیا و کنوود انگلیس از بهترین های دنیا هستند. همه این برندها که نام برده شد همگی در چین یا ترکیه تولید می شوند و کمتر در کشور اصلی تولید می شود.

شاید روی لباسشویی خورده باشد ساخت ایتالیا یا آمریکا ولی واقعا اینطور نیست چون این کشورها از این تکنولوژی ها فراتر رفته اند و تولیدات آنها بیشتر به سمت تولید قطعات هسته ای، هواپیما و  قطعات الکترونیکی کوچک رفته که سود فراوانی هم برای آنها دارد و تولید لباسشویی برای آنها صرفه اقتصادی ندارند. البته باید متذکر شد که همین لباسشویی ها باید تحت نظارت مارک های اصلی و کنترل و تضمین کیفیت آنها تولید شود به همین جهت از کیفیت A برخوردار هستند.

لباسشویی خارجی

یک ایراد بزرگ اینجا وجود دارد و آن این است که هیچ کدام از این مارکها به جز مارک کنوود دارای گارانتی و پشتیبانی نیستند که این همان مسائل سیاسی ایران و ممنوعیت واردات است. ببینید این مهم نیست که یک مارک درون لباسشویی یک کارت گارانتی بگذارد و بیاید آن را راه اندازی کند، مهم گارانتی بعد از فروش هست. مثلا اگر ۵ سال بعد برد لباسشویی بوش سوخت آیا اصلی آن وجود دارد و آیا همان شرکتی که گارانتی کرده پاسخگو هست. مطمئن باشید که نه قطعه را دارد و نه پاسخگوی شما هست. شکایت هم نمی توانید بکنید چون جنس قاچاق خریده اید و تمامی مسئولیت خرید آن با خریدار می باشد.

بهترین لباسشویی خارجی

تنها مارکی که جدیدا وارد ایران شده و دارای همه امکاناتی که ریسک را از خریدار دور می کند را دارد و آن مارک کنوود انگلیس می باشد. لباسشویی کنوود توسط شرکت پاکشوما مونتاژ می شود و همگی دارای استاندارد A اروپا را دارند. شرکت وارد کننده کنوود، شرکت پاکشوما می باشد که مسئولیت گارانتی و پشتیبانی آن هم به عهده شرکت پاک سرویس می باشد. به همین دلیل ما بهترین لباسشویی خارجی در ایران را در حال حاضر لباسشویی کنوود معرفی کرده ایم. کنوود هم مارک جهانی معتبر هست و هم گارانتی اصالت کالا نیز دارد.

بهترین ماشین لباسشویی کنوود

مارک کنوود دارای انواع مختلفی از لباسشویی هست اما فعلا ۳ مدل از لباسشویی های کنوود توسط پاکشوما وارد ایران شده است. این ۳ مدل در دو رنگ سفید و نقره ای می باشد. ظرفیت های آنها نیز ۸ و ۹ و ۱۱ کیلویی می باشد. بهترین لباسشویی کنوود به لباسشویی کنوود ۱۱ کیلویی تعلق دارد چون علاوه بر برنامه های متعددی که دارد دارای خشک کن هم هست. منظور از خشک کن یعنی بعد از اتمام شستشوی و چرخاندن البسه با ۱۴۰۰ دور وارد مرحله خشک کردن ۱۰۰% می شود. هیتر روشن شده و هوای درون لباسشویی را داغ کرده تا لباس ها کاملا خشک شود. زمانی که تمام شد شما می توانید لباس را بدون اتو کردن و پهن کردن بپوشید.

البته لباسشویی ۸ و ۹ کیلویی هم همه برنامه های لباسشویی ۱۱ کیلویی را دارد اما فقط خشک کن ۱۰۰% را ندارد. همین آپشن باعث شده تا قیمت لباسشویی ۱۱ کیلویی از ۸ و ۹ خیلی گران تر باشد. این ویژگی را لباسشویی سامسونگ و ال جی و بوش و ویرپول هم دارنند اما در ایران به طور رسمی وارد نشده است به دلایلی که در بالا گفتیم.

لباسشویی زیرووات ایتالیا

زیرووات ایتالیا هم از برندهای خیلی معتبر در لباسشویی و ظرفشویی می باشد. به طور کلی صنعت ایتالیا در لوازم خانگی و خودرو سرآمد دنیا می باشد و همیشه لوکس ترین خودروها و لوازم خانگی در ایتالیا تولید می شود. از محصولات زیرووات ایتالیا که در ایران توسط شرکت پاکشوما مونتاژ می شود عبارتند از لباسشویی زیرووات و ظرفشویی و ساید بای ساید که بهترین آنها همان لباسشویی و ظرفشویی زیرووات می باشد. زیرووات نیز در ایران دارای گارانتی اصلی پاک سرویس را دارد و روی بدنه آن نام ایتالیا هک شده و برچسب نیست.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس کنوود ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo