قیمت کولر گازی کنوود ۲۴۰۰۰ اینورتر

قیمت کولر گازی کنوود 24000 اینورتر

قیمت کولر گازی کنوود ۲۴۰۰۰ اینورتر در بازار متغییر است و دلیل آن این است که خیلی از مدلهایی که در بازار لوازم خانگی هست بدون گارانتی می باشد. ما قیمت کولر گازی ۲۴۰۰۰ با گارانتی را اعلام کرده ایم.

ما در ایران همیشه با تقلب و دزدی روبرو هستیم. هر کسی هم ادعای زرنگی اشته باشد بدانید در یک کالای دیگر سرش کلاه می رود. خیلی از کالاهای خارجی در ایران به دلیل ممنوعیت های واردات که هست یا تقلبی و کپی هستند و یا اصل هستند اما گارانتی های غیر معتبر و تقلبی دارند. تنها مارک خارجی که در این دو سال اخیر وارد ایران شده است و واقعا خارجی اصل بوده و دارای گارانتی معتبر هست، مارک کنوود می باشد. در ایران به دلیل خدمات خیلی بدی که برندهای ایرانی دارند و یا اصلا کیفیت ساخت خوبی ندارند، مردم به آن کمتر اعتماد می کنند. بهترین راه برای نگهداری مشتری، خدمات پس از فروش است که هیچ کدام از شرکتهای ایرانی خوب عمل نمی کنند.

اگر کنوود هم توسط شرکت پاکشوما پشتیبانی می شود باید تمامی استانداردهای خدمات و تولید را رعایت کند وگرنه این مارک هم از پاکشوما گرفته خواهد شد. یکی از محصولات خوبی که وارد ایران شده استیکی کولر گازی کنوود و دیگری ماشین لباسشویی کنوود می باشد. البته ظرفشویی کنوود هم از خوب های خارجی هست اما ظرفشویی های خارجی خیلی خوب هم وجود دارد که مثلا می توان بوش را نام برد.

قیمت کولر گازی کنوود

کولر گازی کنوود

کنوود اولین بار توسط شخصی به نام کنوود تاسیس شد و امروز که سال ۲۰۲۳ هستیم یکی از بزرگترین هلدینگ های لوازم خانگی و صوتی و تصویری هست. مگر می شود شما به اروپا و آمریکا سفر کنید و نام کنوود را در فروشگاه های معتبر مشاهده نکنید. دلیل این که در ایران کمتر مورد توجه هست تنها و تنها وجود نام انگلستان در این برند هست. همین موضوع باعث شده که گاهی محصولات باشد و گاهی نباشد. فعلا که شرکت پاکشوما تا ۱۰ سال تقبل کرده که پشتیبانی محصولاتی که به بازار می دهد را انجام دهد.

یکی از این کالاها، کولر گازی کنوود است. کولر گازی کنوود در انواع مختلف تولید می شود. این مدلها همگی از نوع اسپیلت هستند که کم مصرف و بی صدا هستند.

  1. کولر گازی اسپیلت ۲۴۰۰۰
  2. کولر گازی اسپیلت ۱۸۰۰۰
  3. کولر گازی اسپیلت ۳۰۰۰۰
  4. کولر گازی اسپیلت ۱۲۰۰۰
  5. کولر گازی اسپیلت ۹۰۰۰
  6. کولر گازی ایستاده

این کولر ها هم به صورت پیستونی و هم روتاری و اینورتر تولید می شود. بین این نوع موتورها فقط موتور روتاری و اینورتر هست که کم مصرف هستند و به برق خانه فشار نمی آورد.

انواع کولر گازی کنوود

کولر گازی اینورتر کنوود

اینورتر یعنی کم مصرف و کار با برق ۱۱۰ ولت. کولر گازی اینورتر دارای برد تخصصی مبدل برق ۲۲۰ به ۱۱۰ ولت می باشد. برق به تدریج وارد پنل شده و بعد از تبدیل به ۱۱۰ ولت وارد مدار اصلی می شود به همین جهت هیچ نوسانی در برق ایجاد نمی کند. ایجاد نوسان برق برای سایر لوازم خانه بسیار بد است. در گذشته یک یخچال و یک تلویزیون و نهایتا یک لباسشویی بود که همیشه روشن نبود اما امروز خیلی لوازم دیگر هست که به لوازم خانگی اضافه شده است و مصرف برق را افزایش داده است.

استفاده از برق زیاد باعث داغ شدن سیم و در نهایت نوسانات شدید برقی می شود. نوسانات باعث آسیب زدن به دستگاه های دائم روشن مانند یخچال یا تلویزیون می شود پس حتما از وسایل برقی اینورتر استفاده کنید. یکی از این دستگاه ها کولر گازی می باشد.

کولر گازی 24000 کنوود

قیمت کولر گازی کنوود ۲۴۰۰۰ اینورتر

کولر گازی های اینورتر به دلیل فناوری روزی که دارد همیشه در همه مارکها گران تر از موتور روتاری هست. این موضوع در کنوود هم صادق می باشد. کولر گازی ۲۴۰۰۰ هم به دلیل این که پرفروش ترین سایز کولر گازی هست معمولا تخفیفات زیادی ندارد. این هم در همه برندها وجود دارد چون فروش این سایز بیشتر استو شرکتها تخفیفات کمتری به این سایز می دهند. مثلا کولر گازی ۳۰۰۰۰ کنوود به دلیل این که فروش به نسبت کمتری دارد از تخفیف بیشتری برخوردار است.

کولر گازی ۲۴۰۰۰ کنوود اینورتر
۵۶/۰۰۰/۰۰۰ تومان

گارانتی کولر گازی کنوود

همه محصولات کولر گازی کنوود دارای ۱۸ ماه گارانتی با نصب رایگان می باشد. منظور از نصب رایگان یعنی همه پیش نیازهای نصب باید آماده باشد تا کارشناس برای نصب بیاید. به عنوان مثال محل نصب و کابل برای برق باید آماده باشد. اگر بنا باشد. کمپرسور هم دارای ۶۰ ماه گارانتی می باشد.

راههای ارتباطی با ما

تماس با کنوود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo